tekst achterstevoren

Marinus

tekst achterstevoren
Soms veranderd plotsklaps, zonder dat ik bewust iets wijzig, de
invoerrichting van tekst van rechts naar links. Bijvoorbeeld in invulvakken,
zoals een vak voor zoektekst, blijft bij het typen de cursor aan de
linkerkant staan en wordt de tekst achterste voren aangegeven. Als ik de PC
(Laptop T-61 van Lenovo met Windows Vista Business) dan opnieuw opstart is
deze instelling verdwenen en is alles weer normaal.
Soms verdwijnt deze instelling ook weer automatisch bij het sluiten en weer
opnieuw opstarten van programma's.
Wie weet wat hier de oorzaak van kan zijn?

Re: tekst achterstevoren
Marinus schreef op 17-9-2008 22:50:
> [...]
> opnieuw opstarten van programma's.
> Wie weet wat hier de oorzaak van kan zijn?

Treedt die verandering soms op als je Ctrl+Shift (gelijktijdig dus)
indrukt? [daarmee wissel je tussen beschikbare toetsenbordtalen]

zoef

Re: tekst achterstevoren
Marinus wrote:
> [...]
> en weer opnieuw opstarten van programma's.
> Wie weet wat hier de oorzaak van kan zijn?

Ik las iets over Forward & Backward keys ... 't Is maar een
veronderstelling- 'k heb geen Lenovo.

zoef