Favorieten in verkenner weghalen

Decrypt

Favorieten in verkenner weghalen
Weet iemand hoe je het "favoriete koppelingen"menu-tje weg krijgt uit de
verkenner? Ik word er knetter gek van.
En is het ook mogelijk om de uit knop in het start-menu zo in te stellen
dat het doer waar het voor staat; en dus zorgt dat de pc uit gaat i.p.v.
in slaap?

Alvast bedankt.

Re: Favorieten in verkenner weghalen
Decrypt schreef op 15-9-2008 13:40:
> [...]
> En is het ook mogelijk om de uit knop in het start-menu zo in te stellen
> dat het doer waar het voor staat; en dus zorgt dat de pc uit gaat i.p.v.

1. Onderaan op 'Mappen' klikken en dan de bovenrand van de balk Mappen
met de muis beetpakken en naar boven slepen, over 'favoriete
koppelingen' heen. Dan zie je ze niet meer.
2. zie
http://www.techzine.nl/tweaks/563/De...-wijzigen.html

Decrypt

karelV wrote:

> [...]
> met de muis beetpakken en naar boven slepen, over 'favoriete
> koppelingen' heen. Dan zie je ze niet meer.

Bedankt voor je reactie.

1. Tuurlijk dat had iedereen kunnen weten *UHUM*. het blijft actief,
maar goed het is nu verstopt.
2. is nu ook weer opgelost.

Ik heb ook nog een vraagje. Met alle vorige versies kon je dubbelklikken
in de verkenner op de adresbalk en daar klapte dan alle schijven open.
Nu moet je eerst naar deze computer en moet je uit Enorme iconen de
schijf zien te vinden. Is dit zo in te stellen dat je me**** bij
openklappen van de adresbalk de schijven ziet?

Sorry dat ik wat negatief over kom, maar we moeten wel over op Vista
(koppelverkoop) en ik ben echt aggressief geworden van dit ellendige OS.
Het lijkt wel een mislukte wanhoopactie om Ubuntu bij de kunnen benen
met daarin het grote gebrek van Apple verwerkt. Heleboel extra vensters
die er lek uit zien maar totaal geen functie hebben.
Edward

Re: Favorieten in verkenner weghalen

"Decrypt" <no@spam.com> schreef in bericht
> karelV wrote:
> Sorry dat ik wat negatief over kom, maar we moeten wel over op Vista
> (koppelverkoop) en ik ben echt aggressief geworden van dit ellendige OS.

Zo ellendig is het nu ook weer niet, even tijd er aan besteden en niet
direct gaan vloeken als het niet lukt.
Ubuntu was dat niet een OS voor analfabeten?

Decrypt

Edward wrote:

> Zo ellendig is het nu ook weer niet, even tijd er aan besteden en niet
> direct gaan vloeken als het niet lukt.
> Ubuntu was dat niet een OS voor analfabeten?

Haha Ubuntu is een systeem voor iedereen. Ook analfabeten.
Voor mij moet een OS gewoon iets zijn van waaruit je programma's kan
starten en meer moet het niet doen. Gelukkig heeft Microsoft door dat
het zo'n complex geheel aan het worden is dat er niet meer mee verder
kan worden gegaan. En zal er gelukkig na Viena (Windows 7) een totaal
nieuw OS worden ontwikkeld met de naan Midori (Windows 8). Geen
nt-kernel meer, maar gewoon alles opnieuw. Ik kan niet wachten.
Edward

> [...]
> worden ontwikkeld met de naan Midori (Windows 8). Geen nt-kernel meer,
> maar gewoon alles opnieuw. Ik kan niet wachten.

Dan hebben we het over 2015? Dat betekent dus dat je je nog 8 jaar moet
ergeren. Dit is niet goed voor je hart, dus ik zou maar spijkers voor mijn
geld kiezen en niet te veel eieren op laag water blijven zoeken.

Decrypt schreef op 15-9-2008 14:25:

> Nu moet je eerst naar deze computer en moet je uit Enorme iconen de
> schijf zien te vinden.

Niet aanstellen: Onder menu Beeld kun je allerlei pictogram-groottes,
lijstweergave, tegels enz. instellen.

Wim Hekken ;-)

karelV schreef:

> Niet aanstellen: Onder menu Beeld kun je allerlei pictogram-groottes,
> lijstweergave, tegels enz. instellen.

:-D
--

Wim Hekken
Carpe Diem
Decrypt

Edward wrote:
> Dan hebben we het over 2015? Dat betekent dus dat je je nog 8 jaar moet
> ergeren. Dit is niet goed voor je hart, dus ik zou maar spijkers voor
> mijn geld kiezen en niet te veel eieren op laag water blijven zoeken.

Huh? Tuurlijk kerel. Volgens mij stond er "ik kan niet wachten" En dat
zegt nou niet echt dat ik ga wachten.
Ik geniet gewoon van Ubuntu thuis dat alles in zich heeft en beter loopt
dan Windows. En op me werk heb ik voorlopig nog even vette pech met Vista.