Microsoft Windows Vista Community Forums - Vistaheads
Recommended Download



Welcome to the Microsoft Windows Vista Community Forums - Vistaheads, YOUR Largest Resource for Windows Vista related information.

You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so , join our community today!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact us.

Driver Scanner

Dropdown reclame

microsoft.public.nl.windows.vista






Speedup My PC
Reply
  #1 (permalink)  
Old 09-12-2008
Kolebrie
 

Posts: n/a
Dropdown reclame

Is het mogelijk om van die dropdown reclames af te komen? Ik heb IE
verwijderd en Firefox als standaard browser ingesteld en toch als ik Windows
Live Hotmail lees, valt er een grote flap met mobile reclame naar beneden.

Reply With Quote
Sponsored Links
  #2 (permalink)  
Old 09-12-2008
Mamamegs [MS MVP]
 

Posts: n/a
Re: Dropdown reclame
Op vrijdag 12-9-2008 tiepte Kolebrie de volgende wijze woorden :
> Is het mogelijk om van die dropdown reclames af te komen? Ik heb IE
> verwijderd en Firefox als standaard browser ingesteld en toch als ik
> Windows Live Hotmail lees, valt er een grote flap met mobile reclame
> naar beneden.


Heb je niet toevallige Virtumonde te pakken?
Download en run de volgende tool eens van NOD32/SpicyLemon:
http://www.spicylemon.nl/spicyleboratory/

--
Mamamegs.
Microsoft MVP Windows Desktop Experience

Problemen met Windows Vista?
www.vistabits.nl


Reply With Quote
  #3 (permalink)  
Old 09-12-2008
~~GC~~
 

Posts: n/a
Re: Dropdown reclame

"Kolebrie" <kolebriekort@mail.com> schreef in bericht
news:eMjk3xOFJHA.4104@TK2MSFTNGP04.phx.gbl...
>
> Is het mogelijk om van die dropdown reclames af te komen? Ik heb IE
> verwijderd en Firefox als standaard browser ingesteld en toch als ik
> Windows Live Hotmail lees, valt er een grote flap met mobile reclame naar
> beneden.


Bij Firefox, add on's Adblock Plus zoeken en in firefox installeren, deze
blokkeerd reclame en roldown adds.
Succes GC

Reply With Quote
  #4 (permalink)  
Old 09-23-2008
Kolebrie
 

Posts: n/a
Re: Dropdown reclame

"Mamamegs [MS MVP]" <mamamegs@wilgeenmail.invalid> schreef in bericht
news:mn.64217d89507f76f9.72151@wilgeenmail.invalid ...
> Op vrijdag 12-9-2008 tiepte Kolebrie de volgende wijze woorden :
>> Is het mogelijk om van die dropdown reclames af te komen? Ik heb IE
>> verwijderd en Firefox als standaard browser ingesteld en toch als ik
>> Windows Live Hotmail lees, valt er een grote flap met mobile reclame naar
>> beneden.

>
> Heb je niet toevallige Virtumonde te pakken?
> Download en run de volgende tool eens van NOD32/SpicyLemon:
> http://www.spicylemon.nl/spicyleboratory/
>
> --
> Mamamegs.
> Microsoft MVP Windows Desktop Experience
>
> Problemen met Windows Vista?
> www.vistabits.nl
>


Neen ik denk het niet. Tenminste ik ga er vanuit dat Windows Defender
beschermt tegen dat soort Spyware.

Reply With Quote
  #5 (permalink)  
Old 09-23-2008
Kolebrie
 

Posts: n/a
Re: Dropdown reclame

"~~GC~~" <gcgc@invalid.telenet.be> schreef in bericht
newspwyk.740$Jv3.384@newsfe23.ams2...
>
> "Kolebrie" <kolebriekort@mail.com> schreef in bericht
> news:eMjk3xOFJHA.4104@TK2MSFTNGP04.phx.gbl...
>>
>> Is het mogelijk om van die dropdown reclames af te komen? Ik heb IE
>> verwijderd en Firefox als standaard browser ingesteld en toch als ik
>> Windows Live Hotmail lees, valt er een grote flap met mobile reclame naar
>> beneden.

>
> Bij Firefox, add on's Adblock Plus zoeken en in firefox installeren, deze
> blokkeerd reclame en roldown adds.
> Succes GC


Ik heb Firefox als standaardbrowser staan, maar als ik Windows Live Home
mail opstart krijg ik de melding dat een bestand (zie bijlage) niet gevonden
is. Ga ik verder naar mijn Postvak In dan verschijnt daarboven in beeld de
reclames van o.a. Tele2 en KPN, die dan naar beneden komen rollen. Is daar
wat tegen te doen?

Reply With Quote
  #6 (permalink)  
Old 09-23-2008
Mamamegs [MS MVP]
 

Posts: n/a
Re: Dropdown reclame
> "Mamamegs [MS MVP]" <mamamegs@wilgeenmail.invalid> schreef in bericht
> news:mn.64217d89507f76f9.72151@wilgeenmail.invalid ...
>> Op vrijdag 12-9-2008 tiepte Kolebrie de volgende wijze woorden :
>>> Is het mogelijk om van die dropdown reclames af te komen? Ik heb IE
>>> verwijderd en Firefox als standaard browser ingesteld en toch als ik
>>> Windows Live Hotmail lees, valt er een grote flap met mobile reclame naar
>>> beneden.

>>
>> Heb je niet toevallige Virtumonde te pakken?
>> Download en run de volgende tool eens van NOD32/SpicyLemon:
>> http://www.spicylemon.nl/spicyleboratory/
>>


>
> Neen ik denk het niet. Tenminste ik ga er vanuit dat Windows Defender
> beschermt tegen dat soort Spyware.


Ik zou toch maar eens scannen met die tool...

--
Mamamegs.
Microsoft MVP Windows Desktop Experience

Problemen met Windows Vista?
www.vistabits.nl


Reply With Quote
  #7 (permalink)  
Old 10-01-2008
Kolebrie
 

Posts: n/a
Re: Dropdown reclame

"Mamamegs [MS MVP]" <mamamegs@wilgeenmail.invalid> schreef in bericht
news:eNFabxZHJHA.2580@TK2MSFTNGP05.phx.gbl...
>> "Mamamegs [MS MVP]" <mamamegs@wilgeenmail.invalid> schreef in bericht
>> news:mn.64217d89507f76f9.72151@wilgeenmail.invalid ...
>>> Op vrijdag 12-9-2008 tiepte Kolebrie de volgende wijze woorden :
>>>> Is het mogelijk om van die dropdown reclames af te komen? Ik heb IE
>>>> verwijderd en Firefox als standaard browser ingesteld en toch als ik
>>>> Windows Live Hotmail lees, valt er een grote flap met mobile reclame
>>>> naar beneden.
>>>
>>> Heb je niet toevallige Virtumonde te pakken?
>>> Download en run de volgende tool eens van NOD32/SpicyLemon:
>>> http://www.spicylemon.nl/spicyleboratory/
>>>

>
>>
>> Neen ik denk het niet. Tenminste ik ga er vanuit dat Windows Defender
>> beschermt tegen dat soort Spyware.

>
> Ik zou toch maar eens scannen met die tool...
>
> --
> Mamamegs.
> Microsoft MVP Windows Desktop Experience
>
> Problemen met Windows Vista?
> www.vistabits.nl
>


Ik ga het proberen. Thanks.

Reply With Quote
Reply


Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Desktop function tabs dropdown Ehler_24 microsoft.public.windows.vista.general 4 02-04-2008 22:03
save to dropdown list wrong Steve microsoft.public.windows.vista.file management 6 11-19-2007 14:23
Windows Mail. emails, FROM bar and its dropdown feature db microsoft.public.windows.vista.mail 7 08-02-2007 17:37
History dropdown operation Martin Vaupell microsoft.public.windows.vista.general 2 04-19-2007 22:33
Dropdown calendars lose focus =?Utf-8?B?Y2pncmVlbg==?= microsoft.public.windows.vista.general 0 03-01-2007 07:30




All times are GMT +1. The time now is 14:31.




Driver Scanner - Free Scan Now

Vistaheads.com is part of the Heads Network. See also XPHeads.com , Win7Heads.com and Win8Heads.com.


Design by Vjacheslav Trushkin for phpBBStyles.com.
Powered by vBulletin® Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0 RC 2

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120