CRYPT32.DLL melding

Guevara

CRYPT32.DLL melding
Krijg regelmatig door mijn virusscanner een melding dat een "Crypt32.dll"
niet geladen kan worden.
Door door te klikken verdwijnt die melding wel en werkt alles ook naar
behoren, dus een programma start gewoon op, maar toch zou ik wel es willen
weten waar die melding vandaan komt en hoe je er van afkomt.

Heb al heel wat afge-googled, maar ben nog geen passend antwoord tegen
gekomen.
Wellicht dat iemand anders hier het juiste antwoord weet?

Ik draai op Vista 64 Business Edition en heb alle mogelijke patches,
upgrades en SP's ge´nstalleerd.
Ook hardwarematig alles up-to-date.

Asus P5Q Pro | Intel Duo Core 2 E8400 | Corsair TWIN2X4096-6400C4DHX
Sapphire Radeon HD4850 512 Gb | Enermax Modu 82+ PSU

Re: CRYPT32.DLL melding
Op vrijdag 12-9-2008 tiepte Guevara de volgende wijze woorden :
> Krijg regelmatig door mijn virusscanner een melding dat een
> "Crypt32.dll" niet geladen kan worden.

Over welke virusscanner hebben we het hier?

Guevara

Re: CRYPT32.DLL melding

news:mn.641e7d891507322e.72151@wilgeenmail.invalid ...
> Op vrijdag 12-9-2008 tiepte Guevara de volgende wijze woorden :

> Over welke virusscanner hebben we het hier?

Oops, vergeten te vermelden ... G Data Internet Security 2008 Vista 64 bits
edition

Guevara

Re: CRYPT32.DLL melding

"Guevara @xs4all.nl>" <guevara59<nospam> schreef in bericht
news:48ca7c15$0$5503$e4fe514c@dreader25.news.xs4al l.nl...
> [...]
>
> Asus P5Q Pro | Intel Duo Core 2 E8400 | Corsair TWIN2X4096-6400C4DHX
> Sapphire Radeon HD4850 512 Gb | Enermax Modu 82+ PSU

Het blijkt nu om "GDFirewallTray.exe" te gaan welke niet geladen kan worden.

Alles loopt verder wel goed en ook G Data functioneert naar behoren, maar
toch schijnt Vista 64 iets net leuk te vinden, maar wat ....

Huib

news:48cbdb23$0$3559$e4fe514c@dreader25.news.xs4al l.nl...

> [...]

> Alles loopt verder wel goed en ook G Data functioneert naar behoren, maar
> toch schijnt Vista 64 iets net leuk te vinden, maar wat ....

Hallo,
Even uitvinken in msconfig.
Als dit een firewall is waarom een 2de?
Die van Vista doet het goed en zo voorkomt conflicten.
Groeten
Huib

Guevara

Re: CRYPT32.DLL melding

"Huib" <anonymous@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

> [...]

> Even uitvinken in msconfig.
> Als dit een firewall is waarom een 2de?
> Die van Vista doet het goed en zo voorkomt conflicten.

Ja joh ... Die van G Data is mucho beter dan de Vista versie en daar kan je
veel meer mee instellen

news:48cc3b13$0$3135$e4fe514c@dreader19.news.xs4al l.nl...

> "Huib" <anonymous@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

> Ja joh ... Die van G Data is mucho beter dan de Vista versie en daar kan
> je veel meer mee instellen

Hallo,
Dan is alles gezegd, je moet dan maar leren leven met die melding als je die
boven de Vista firewall verkiest.

> [...]
>>> Huib

> Hallo,
> Dan is alles gezegd, je moet dan maar leren leven met die melding als je

En waar heb jij die wijsheid dan wel niet vandaan Huib? Ik kan me toch niet
voorstellen dat iedere Vista 64 gebruiker alleen maar gebuik maakt van
Defender. Wellicht dat ze bij G Data een antwoord er op hebben, zal dat ook
es proberen. Het lijkt me duidelijk dat G Data er wel iets mee van doen
heeft i.i.g. Toch bedankt voor je reaktie