iTunes 8.0

Snurkie Fred

iTunes 8.0
Ik had versie 7.7.11 van iTunes voor mijn iPhone. En dat werkte naar behoren.
Nu is er een paar dagen geleden een nieuwe versie 8.0 van iTunes beschikbaar
gekomen. Maar dat gaat niet goed met Windows Vista.

IK heb eerst de 8.0 over de oude versie geinstalleerd. Foutmeldingen zie
onder.
Vervolgens alles wat met iTunes te maken heeft, dus ook Quicktime verwijderd.
iTunes 8.0 opnieuw geinstalleerd. De volgende foutmelding blijft bestaan:

De wijziging in de configuratie van iTunes worden pas van kracht nadat de
computer opnieuw is opgestart.Klik JA als u de computer opnieuw wil opstarten
of op NEE als u de computer later handmatig opnieuw wilt opstarten.

Welke optie ik ook kies, de foutmelding blijft terug komen, met als gevolg,
dat Itunes niet opstart.

Iemand een oplossing ???

Re: iTunes 8.0
Snurkie Fred schreef op 12-9-2008 11:30:
> [...]
> of op NEE als u de computer later handmatig opnieuw wilt opstarten.
>
> Welke optie ik ook kies, de foutmelding blijft terug komen, met als gevolg,

Lees eens:
http://www.zdnet.be/news.cfm?id=91110
http://webwereld.nl/ref/rss/52695

Jan Besar

Re: iTunes 8.0

Terug naar vorige versie.
Deze versie crashed onder Vista!!!

Jan
--
In Tenebris Lucens

Re: iTunes 8.0
Op vrijdag 12-9-2008 tiepte karelV de volgende wijze woorden :

> Lees eens:
> http://www.zdnet.be/news.cfm?id=91110
> http://webwereld.nl/ref/rss/52695

Mag ik er ook bij? lol
http://vistabits.nl/nieuws/itunes_la...a_crashen.html

Re: iTunes 8.0
Op vrijdag 12-9-2008 tiepte Mamamegs [MS MVP] de volgende wijze woorden
:
> Op vrijdag 12-9-2008 tiepte karelV de volgende wijze woorden :

> Mag ik er ook bij? lol
> http://vistabits.nl/nieuws/itunes_la...a_crashen.html

Met de oplossing!

Snurkie Fred

Re: iTunes 8.0
Misschien is mijn omschrijving niet duidelijk, maar ik heb het niet over
"blue screen"