Windows Vista opstarten

arendsoog

Windows Vista opstarten
Telkens als ik mijn computer opstart blijft hij me**** hangen zodra hij
volledig is opgestart. Als ik dan ctrl-alt-del indruk en taakbeheer start dan
is het probleem me**** opgelost. Weet iemand hoe ik dit euvel kan verhelpen?
Vriendelijk bedankt,
Felix

Re: Windows Vista opstarten
arendsoog schreef op 11-9-2008 19:07:
> [...]
> volledig is opgestart. Als ik dan ctrl-alt-del indruk en taakbeheer start dan

Kijk eens op het tabblad Opstarten van msconfig wat er zoal wil
opstarten. Als daar iets bij staat dat je niet kunt thuisbrengen: vinkje
ervoor weg en opnieuw opstarten.

arendsoog

Re: Windows Vista opstarten

"karelV" wrote:

> Kijk eens op het tabblad Opstarten van msconfig wat er zoal wil
> opstarten. Als daar iets bij staat dat je niet kunt thuisbrengen: vinkje
> ervoor weg en opnieuw opstarten.

Probleem is opgelost, Karel. Hartelijk bedankt,
Felix

arendsoog

Re: Windows Vista opstarten

"arendsoog" wrote:

> Probleem is opgelost, Karel. Hartelijk bedankt,
> Felix

Ik heb te vroeg victorie gekraaid en het probleem misschien niet goed
uitgelegd. Het is maar als ik Windows Mail heb opgestart dat mijn pc blijft
hangen. Kan dan alleen worden opgelost door op ctrl-alt-del te drukken en
taakbeheer te starten. Probleem bestaat nog altijd ook al zie ik niets
vreemds bij de opstartprogramma's.
Elke hulp is welkom,
Felix

arendsoog

Re: Windows Vista opstarten

"arendsoog" wrote:

> Probleem is opgelost, Karel. Hartelijk bedankt,
> Felix

Ik heb te vlug victorie gekraaid en het probleem niet goed uitgelegd. Het is
pas als ik Windows Mail heb opgestart dat mijn pc blijft hangen. Bij de
opstartprogramma's heb ik niets abnormaals opgemerkt. Elke hulp is welkom,

Felix

Re: Windows Vista opstarten
arendsoog schreef op 11-9-2008 20:36:

> [...]
> hangen. Kan dan alleen worden opgelost door op ctrl-alt-del te drukken en

Tja, dat is heel wat anders dan wat je eerst schreef. Windows Mail
blijft dus hangen ..... Probeer dit, wie weet helpt het:
http://www.vistabits.nl/probleemoplo...instellen.html

arendsoog

Re: Windows Vista opstarten

"karelV" wrote:

> Tja, dat is heel wat anders dan wat je eerst schreef. Windows Mail
> blijft dus hangen ..... Probeer dit, wie weet helpt het:
> http://www.vistabits.nl/probleemoplo...instellen.html

Hartelijk bedankt voor uw moeite, Karel. Maar ik ben al een oude man die
niet al te zeer vertrouwd is met computers. Windows mail opnieuw instellen is
wat te moeilijk voor mij. Ik blijf dan liever werken met ctrl-alt-del. Toch
van harte bedankt,
Felix