windows.old

james

windows.old
Ik heb Vista opnieuw geinstalleers. Windows heeft na de nieuwe installatie
alle programma's in een map windows.old gestopt en deze werken nu niet meer.
Hoe krijg ik de software, met name Outlook, hier weer uit cq aan de praat?
Wim Hekken ;-)

Re: windows.old
james schreef:
> [...]
> Hoe krijg ik de software, met name Outlook, hier weer uit cq aan de praat?

Je zal alles (HELAAS) opnieuw moeten installeren. :-(
--

Wim Hekken ;-)
james

Re: windows.old
Mijn probleem zit 'm in outlook.
Ben ik dan al mijn email kwijt? Kan ik die nog terughalen?
Kan ik dan verder de gehele map windows.old deleten?

Sorry maar ik had geen haast maar dacht mijn vraag niet geplaatst was.

Mijn dank is groot

"Wim Hekken ;-)" wrote:

> Je zal alles (HELAAS) opnieuw moeten installeren. :-(
> --
>
> Wim Hekken ;-)

Hans Schuts

Re: windows.old
Op Tue, 9 Sep 2008 06:53:01 -0700, james
<james@discussions.microsoft.com> schreef:

>Mijn probleem zit 'm in outlook.
>Ben ik dan al mijn email kwijt?

ja

>Kan ik die nog terughalen?

als je geen backup <hint hint!!> had gemaakt , nee

>Kan ik dan verder de gehele map windows.old deleten?

ja

>Sorry maar ik had geen haast maar dacht mijn vraag niet geplaatst was.

als je toch geen haast had, had dan beter opgelet tijdens de
installatie van Vista, want dan had je geweten wat windows.old is. Het
wordt namelijk tijdens de installatie vermeld.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Nicolas

Re: windows.old
> Mijn probleem zit 'm in outlook.
> Ben ik dan al mijn email kwijt? Kan ik die nog terughalen?

Je outlook-emailberichten en contactpersonen zitten in een bestand met
..PST-extensie, en dat staat in je profielmap. Dus als je oude profielmap (ik
weet niet welke inlognaam je gebruikte) er nog op staat, moet je daar je
PST-bestand terugvinden, je kan de inhoud terug importeren in je nieuwe
outlook, dan heb je alle berichten terug.

GJ.Oomens

Re: windows.old
On Tue, 9 Sep 2008 06:53:01 -0700, james
<james@discussions.microsoft.com> wrote:

>Mijn probleem zit 'm in outlook.
>Ben ik dan al mijn email kwijt? Kan ik die nog terughalen?
>Kan ik dan verder de gehele map windows.old deleten?

Zie:
http://www.pcreview.co.uk/forums/thread-3433471.php
http://groups.google.com/group/micro...5fc01508cb436c
--
Gérard
james

Re: windows.old
Inmiddels moeten jullie doorhebben dat ik een leek bet computers.
Heb me urenlang suf gezocht, maar kan helemaal geen (oude) profielmap
vinden, laat staan het bestand met PST-extensie.
Kan iemand een hint geven in welke richting ik zoeken moet.

Hartelijk dank hiervoor

james schreef op 10-9-2008 15:29:
> [...]
> vinden, laat staan het bestand met PST-extensie.
> Kan iemand een hint geven in welke richting ik zoeken moet.

Het outlook.pst bestand staat standaard in
C:\Users\%username%\AppData\Local\Microsoft\Outloo k\ , dus bij jou mogelijk
C:\Users\james\AppData\Local\Microsoft\Outlook\

Maak eerst via Configuratiescherm - Mapopties - tabblad Weergave ook
'verborgen bestanden' zichtbaar (dus niet Verbergen kiezen).

james

Re: windows.old
Het is gelukt!!

Mijn dank is groot

"karelV" wrote:

> [...]
>
> Maak eerst via Configuratiescherm - Mapopties - tabblad Weergave ook
> 'verborgen bestanden' zichtbaar (dus niet Verbergen kiezen).

Cnut

Re: windows.old
"Wim Hekken ;-)" <a@b.invalid> schreef in bericht

> Je zal alles (HELAAS) opnieuw moeten installeren. :-(

Sinds wanneer moet je Vista opnieuw installeren als je met "Outlook" werkt?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Outlook_Express