foutmelding rundll32.exe host proces

Diana

foutmelding rundll32.exe host proces
Na het installeren van servicepack 1 vista kan ik geen dvd's (vob bestanden)
meer afspelen in de windows media player. Krijg een rundll32.exe foutmelding
en de media player stopt. Heb een scan gedaan met sfc /scannow maar die geeft
aan dat er geen problemen zijn. Ook alle opstartprogramma's in Msconfig
uitgevinkt, helaas heeft dit ook geen effect. Ik heb geen Nero, dus daar ligt
het niet aan (als ik google lees ik dat er iets aangepast moet worden bij
Nero). Alle updates die er maar zijn, heb ik gedraaid. Wat zou ik nog meer
kunnen doen?

groeten van Diana

Indy

Re: foutmelding rundll32.exe host proces

"Diana" <Diana@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> het niet aan (als ik google lees ik dat er iets aangepast moet worden bij
> Nero). Alle updates die er maar zijn, heb ik gedraaid. Wat zou ik nog

Dus de foutmelding was:"rundll32.exe host proces"?
Lijkt me sterk.
Servicepack 1 uninstallen en opnieuw installeren en dan de virusscanner
uitschakelen.
Waarschijnlijk dat een systeembestand niet op z'n plaats terecht gekomen is.

Indy

Diana

Re: foutmelding rundll32.exe host proces
ja, je hebt gelijk, het ligt niet aan servicepack 1.
Ik heb ook wat updates van office 2007 gedraaid, kan me niet voorstellen dat
het daar aan ligt? Bij problem reports lees ik:

roblem Event Name: APPCRASH
Application Name: RunDLL32.exe
Application Version: 6.0.6000.16386
Application Timestamp: 4549b0e1
Fault Module Name: msmpeg2vdec.dll
Fault Module Version: 11.0.6001.7000
Fault Module Timestamp: 4791a773
Exception Code: c00000fd
Exception Offset: 00041b0a
OS Version: 6.0.6000.2.0.0.768.3
Locale ID: 1043
Additional Information 1: 7519
Additional Information 2: a483fe3c02cb70873ea512c4e3e89263
Additional Information 3: 6e02
Additional Information 4: e7de0be271c0f3afc3e36f87d6ba7a8f

Extra information about the problem
Bucket ID: 630539511

groeten Diana

> [...]
> Additional Information 3: 6e02
> Additional Information 4: e7de0be271c0f3afc3e36f87d6ba7a8f

Dit lijkt me meer de boosdoener: msmpeg2vdec.dll
Grootte 574 KB
C:\Windows\system32
Versie 11.6001.7000

Indy

Diana

Re: foutmelding rundll32.exe host proces
Ja, even verwijderen lukt niet, ik zie um namelijk niet staan bij Software.
Misschien niet op de goede manier, maar via een codec tool heb ik um uit het
register kunnen halen (unregister). HIj speelt nu inmiddels wel MPEG
bestanden af (hoera), maar nog geen .VOB.