laptop sluiten als ik een film afspeel aangesloten aan lcd

bristol

laptop sluiten als ik een film afspeel aangesloten aan lcd
Kan ik mijn laptop sluiten terwijl ik een film afspeel die aangsloten is
aan lcd?
Heb ingesteld dat niets gebeurt als ik de klep sluit maar moet hem weer
activeren als ik de klep weer open via knop aanzetten.
Zou graag een film afspelen en de klep van de laptop sluiten.

BvD voor de reactie.

Re: laptop sluiten als ik een film afspeel aangesloten aan lcd
Op zondag 7-9-2008 tiepte bristol de volgende wijze woorden :
> [...]
> activeren als ik de klep weer open via knop aanzetten.
> Zou graag een film afspelen en de klep van de laptop sluiten.

Lijkt me geen goed idee, laptops zijn daar niet voor gemaakt, om te
werken met de klep dicht. Zeker als je films afspeelt kan de
hitteontwikkeling op die manier wel erg groot worden.

Peter Pors

Re: laptop sluiten als ik een film afspeel aangesloten aan lcd

news:mn.3ae87d89c5aab1a7.72151@wilgeenmail.invalid ...
> [...]

> werken met de klep dicht. Zeker als je films afspeelt kan de
> hitteontwikkeling op die manier wel erg groot worden.

Als advies mbt tot de vorige raad van Mamamegs: Probeer dan de instellingen
van je beeldschermen zo in te zetten dat het beeld gekopieerd wordt naar de
lcd, waardoor jouw scherm niets meer te doen heeft. Dat kan via je
beeldscherminstellingen (r.muisknop op bureaublad, dan aanpassen kiezen)

Als je toch persÚ te klep dicht wilt doen zonder dat er iets gebeurd moet je
in je energiebeheer wezen. Zorg er daar voor dat je de situatie niet laat
wijzigen als je de klep sluit. Ik neem aan dat je de film kijkt terwijl je
de notebook aan netspanning hebt hangen, daar moet je wel even op letten mbt
de energie-standen.

Peter

bristol

Re: laptop sluiten als ik een film afspeel aangesloten aan lcd

"Peter Pors" <peterpors@zeelandnet.nl> schreef in bericht

> [...]

> laat wijzigen als je de klep sluit. Ik neem aan dat je de film kijkt
> terwijl je de notebook aan netspanning hebt hangen, daar moet je wel even

Bedankt voor de info