Verdwenen taakbalk

Jo Engelen

Verdwenen taakbalk
Mijn taakbalk is verdwenen.
Als ik onderaan het scherm klik, krijg ik wil contact( dus hij zit "onder"
mijn scherm), maar het lukt mij niet om hem naar boven te schuiven naar zijn
oorspronkelijke plaats.
Systeemherstel geeft geen oplossing, Vistabits ook niet (beide geprobeerd).

Iemand enig idee wat nu?

Re: Verdwenen taakbalk
Op zaterdag 6-9-2008 tiepte Jo Engelen de volgende wijze woorden :
> [...]
> schuiven naar zijn oorspronkelijke plaats.
> Systeemherstel geeft geen oplossing, Vistabits ook niet (beide

Bedoel je dat de taakbalk ophoog springt als je de cursor onderaan het
scherm zet? Verschijnt de balk wel als je op de windowstoets op je
toetsenbord drukt? Dat staat Taalbalk automatisch verbergen aan.
Dan: rechtklik op het startmenu> Eigenschappen> tabblad Taakbalk>
vinkje weghalen bij Taakbalk automatisch verbergen.

Werkt dat niet? Controleer dan of de monitor wel goed ingesteld is,
dwz, dat het beeld niet te ver naar beneden 'getrokken' is. Controleer
ook of je geen verkeerde resolutie gebruikt.

Jo Engelen

Re: Verdwenen taakbalk
Genoemde mogelijkheden geprobeerd. Ik kan de taakbalk ná het ontgrendelen
wel tevoorschijn halen, maar hou aan de bovenkant van mijn beeldscherm een
zwarte band over. Dit betekent (volgens mij) de ik de originele
beeldscherminstellingen niet meer terug kan halen.
Een prog. ( voor mijn zoontje) vroeg om andere instellingen te gebruiken,
maar na afsluiten van dit prog. ( Lego Loco) krijg ik de originele
instellingen verkeerd terug.

news:mn.33bf7d8940be81f3.72151@wilgeenmail.invalid ...
> [...]

> Werkt dat niet? Controleer dan of de monitor wel goed ingesteld is, dwz,
> dat het beeld niet te ver naar beneden 'getrokken' is. Controleer ook of

Jo Engelen

Re: Verdwenen taakbalk
Opgelost : de verversingsfrequentie aangepast !!!!!

"Jo Engelen" <jo.engelen@home.nl> schreef in bericht
news:df838$48c28ece$541d1c1d$22355@cache2.tilbu1.n b.home.nl...