Laptop herkent HTC Tytn II niet meer.

Marc Smeets

Laptop herkent HTC Tytn II niet meer.
Ik heb het probleem dat van de een op de andere dag mijn laptop de HTC gsm
niet meer opmerkt als ik deze koppel aan een USB poort.
Bij de laptop van mijn vriendin gebeurt er evenmin iets.
Ik heb zo'n beetje alles al geprobeerd wat ik heb kunnen vinden maar niets
hielp.
Heeft er iemand een oplossing voor handen?

Groeten, Marc
Marc Smeets

Re: Laptop herkent HTC Tytn II niet meer.

"Floyd" wrote:

> "Marc Smeets" <Marc Smeets@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

> Al eens een andere USB-kabel geprobeerd?

Yep, ook dát is niet de oorzaak.....heláás..

Nicolas

> Yep, ook dt is niet de oorzaak.....hels..

HTC eens rebooten, cq naar fabrieksinstellingen brengen? Als het dan nog
niet werkt, zou de USB-poort op de htc wel eens naar de eeuwige jachtvelden
kunnen zijn...

Grtz, N.

Floyd

Re: Laptop herkent HTC Tytn II niet meer.

"Nicolas" <nicolaswvl_verwijderdit@hotmail.com> schreef in bericht

> [...]

> HTC eens rebooten, cq naar fabrieksinstellingen brengen? Als het dan nog
> niet werkt, zou de USB-poort op de htc wel eens naar de eeuwige

Dat zou ik ook nog eens proberen. En dan inderdaad de hard reset, terug naar
de begininstellingen.