productcode foutmelding

Murcia Keys

productcode foutmelding
Kan iemand mij helpen?
Mijn computer heb ik aangeschaft met Vista er al op geinstalleerd;
nu moet ik voor de office programma's mijn productcode opgeven.
En hier gaat het fout !
De programma's willen mijn productcode niet aanvaarden,
thans geef ik exact de zelfde code op als vermeld in mijn documenten...
Weet er iemand wat er fout kan gegaan zijn?
En hoe ik dit nu moet oplossen?

Re: productcode foutmelding

"Murcia Keys" <Murcia Keys@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> thans geef ik exact de zelfde code op als vermeld in mijn documenten...
> Weet er iemand wat er fout kan gegaan zijn?

Waren er niet toevallig wat papieren mee geleverd van office, waar de
[juiste] code opstaat ??

--
Mvrg!

Murcia Keys

Re: productcode foutmelding
Dat is het juist,ik heb de code die op deze papieren stond ingegeven en
deze wordt niet aanvaard...

Murcia Keys schreef op 2-9-2008 13:38:
> Dat is het juist,ik heb de code die op deze papieren stond ingegeven en
> deze wordt niet aanvaard...

o O 0 lijken op elkaar, maar zijn 3 verschillende tekens; net als l en
1. Een vergissing is snel gemaakt :-)

Murcia Keys

Re: productcode foutmelding
Ja,dat weet ik en zou waarschijnlijk ook meegespeeld hebben als deze tekens
er dan ook in voorkwamen,wat ze niet doen... vandaar mijn vraag naar hulp

"karelV" wrote:

> o O 0 lijken op elkaar, maar zijn 3 verschillende tekens; net als l en
> 1. Een vergissing is snel gemaakt :-)

Re: productcode foutmelding
Op dinsdag 2-9-2008 tiepte Murcia Keys de volgende wijze woorden :
> [...]
> thans geef ik exact de zelfde code op als vermeld in mijn
> documenten... Weet er iemand wat er fout kan gegaan zijn?

Even terug naar de winkel ermee?

Mark Veldhuis

> [...]
> thans geef ik exact de zelfde code op als vermeld in mijn documenten...
> Weet er iemand wat er fout kan gegaan zijn?

In die documenten wordt toch wel de code voor Office genoemd, en niet
die voor Vista?
Office wordt soms als probeerversie meegeleverd op Vista-systemen. Die
kun je dan 30 of 60 dagen gebruiken, daarna moet je een code kopen om
er verder mee te kunnen werken.
Ik heb vaker dit misverstand gezien (men probeert met de meegeleverde
Vista-code Office te activeren). Vandaar mijn vraag....

Mark Veldhuis.

Dries Allemeersch

"Murcia Keys" <Murcia Keys@discussions.microsoft.com> wrote in message
> [...]
> thans geef ik exact de zelfde code op als vermeld in mijn documenten...
> Weet er iemand wat er fout kan gegaan zijn?

Toevallig niet de productcode van vista ingegeven ipv die van Office?

mvg
Dries