Inhoud van folders op verschillende schijven resp. netwerk als één folder weergeven

CAPHome

Inhoud van folders op verschillende schijven resp. netwerk als één folder weergeven
Ik heb Windows Home Server met een grote schijf (1 Tb) en een grote
netwerkschijf (1 Tb). Algemene folders als afbeeldingen, muziek, documenten
e.d. komen daar afzonderlijk voor. Graag zou ik de inhoud van bv. folder
Documenten op WHS en die op Netwerkschijf in één folder zien weergegeven.
Als ik dan op een item klik zou dan de juiste geopend moeten worden. Hoe kan
ik dat met Vista vanaf mijn notebook verwezenlijken? Of moet ik daarvoor
aparte software aanschaffen en zo ja, welke?

Cnut

Re: Inhoud van folders op verschillende schijven resp. netwerk als één folder weergeven
"CAPHome" <cpoolman@home.nl> schreef in bericht
> [...]
> worden. Hoe kan ik dat met Vista vanaf mijn notebook verwezenlijken? Of
> moet ik daarvoor aparte software aanschaffen en zo ja, welke?

Je kunt toch al deze genoemde mappen via een rechtsklik, eigenschappen, tab
locatie naar 1 centrale plaats exporteren?

CAPHome

Re: Inhoud van folders op verschillende schijven resp. netwerk als één folder weergeven
En dat is nu precies wat ik niet wil doen om allerlei redenen ivm
toegankelijkheid en passwordbeveiliging.
Kees

"Cnut" <cnut@flap.org> schreef in bericht news:g9edei$rms$1@aioe.org...

> En dat is nu precies wat ik niet wil doen om allerlei redenen ivm
> toegankelijkheid en passwordbeveiliging.
> Kees

Dat kan ik me voorstellen, ikzelf heb een startmenu (classic) map "my
places" met snelkoppelingen naar allerlei schijven en mappen die ik veel
gebruik en voor mij werkt dat uitstekend omdat de mappen dan me****
uitklappen als je er met de muis overheen gaat.