help, pc crasht

peter

help, pc crasht
Hoi,

ik heb sinds twee weken een nieuwe vista pc.
quad core, 4 gig, etc..

nu probeerde ik alcohol 120 % te instaleren , en toen ging er iets mis.

de pc geeft de melding, : vista detected a problem, en shut down to prevent
damage to your computer.
en dan start de pc vanzelf op.

ach dacht ik , dat zet ik wel recht in veilige modus!!

maar ook daar, na 3 seconden bureaublad, dezelfde melding,en hij start weer
vanzelf op.

met andere woorden, ik kom niet meer in mijn pc om de fout recht te zetten.
systeemherstel kan niet, want na 3 seconden start de pc vanzelf op, ook in
veilige modus.

wie helpt mij???

peter

Re: help, pc crasht

"peter" <peteranja@zeelandnet.nl> schreef in bericht
> Hoi,
>
> ik heb sinds twee weken een nieuwe vista pc.
> quad core, 4 gig, etc..
>
> nu probeerde ik alcohol 120 % te instaleren , en toen ging er iets mis.

De fabrieksinstellingen terug zetten, kan altijd toch?

--
Mvrg!

> [...]

> zetten.
> systeemherstel kan niet, want na 3 seconden start de pc vanzelf op, ook in

Hoe???

het betreft geen hp/ dell/ packard bell met recovery toestanden.

het is een nieuwe pc, samengesteld uit losse componten, dus kaal. met vista
premium.

peter

Re: help, pc crasht
Op zaterdag 30-8-2008 tiepte peter de volgende wijze woorden :
> [...]
> zetten.
> systeemherstel kan niet, want na 3 seconden start de pc vanzelf op,

Als je een merk PC hebt, via de herstel CD de PC herstellen. Heb je een
Vista DVD dan via de Herstelconsole de PC terugzetten naar een
herstelpunt met systeemherstel.
Voor een uitleg met plaatjes:
http://www.vistabits.nl/howto/systee...latie_dvd.html

Hans Schuts

Re: help, pc crasht
Op Sat, 30 Aug 2008 21:55:31 +0200, <David> schreef:

>De fabrieksinstellingen terug zetten, kan altijd toch?

over welke fabrieksinstellingen denk jij het te hebben? Hij heeft geen
probleem met zijn bios, hij heeft een probleem met Vista.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
peter

Re: help, pc crasht

news:mn.f53d7d888edde70a.72151@wilgeenmail.invalid ...
> [...]
>>

> Als je een merk PC hebt, via de herstel CD de PC herstellen. Heb je een
> Vista DVD dan via de Herstelconsole de PC terugzetten naar een

terugzetten mbv dvd van sys****herstel heb ik al geprobeerd.
dat werkt ook niet.
ik kom gewoon niet in mijn systeem!!!!

niet normaal en niet in veilige modus..

peter

Andre

Re: help, pc crasht
Op Sat, 30 Aug 2008 22:44:14 +0200 schreef peter , :

>terugzetten mbv dvd van sys****herstel heb ik al geprobeerd.
>dat werkt ook niet.
>ik kom gewoon niet in mijn systeem!!!!
>
>niet normaal en niet in veilige modus..

Ghost of trueimage backup terugzetten en anders opnieuw installeren
he, en voorzichtiger zijn met programma's ,
is die versie van alcohol wel geschikt voor Vista ?

--
Groetjes
André (VB)
Ronny Vantomme

> [...]

> wie helpt mij???
>
> peter
>
> Naar mijn bescheiden mening zal het wel geen software fout zijn want is te
> vlug dat die in de fout gaat (3 sec) , ik zou het eerder hardware gaan
> zoeken, heb je voldoende spanning vanuit je voeding??? wat is je cpu
> temperatuur, welk geheugen heb je geplaatst, mijn ervaring is, als een
> computer dergelijke kuren krijgt de eerste dagen van zijn leven zal het
> ergens een hardware fout zijn en mij lijkt dat verdacht veel op een te
> lage spanning van de voeding of te hoge cpu temperatuur. Onderzoek die

Ronny

> [...]

> zetten.
> systeemherstel kan niet, want na 3 seconden start de pc vanzelf op, ook in

dank je voor jullie hulp

ik heb vista opnieuw geistalleerd, want het wilde echt niet!!
ik leg de fout bij alcohol 120%, waarschijnlijk niet compatibel met vista,.

weet iemand toevallig welke versie wel met vista werkt???

peter

Roberto

Re: help, pc crasht

"peter" <coltsound@hotmail.com> wrote in message

> [...]

> vista,.
>
> weet iemand toevallig welke versie wel met vista werkt???

Alcohol 120 is volledig compatible met Vista!!!!
Werkt pergect.