DVD Maker stopt

Teresa

DVD Maker stopt
Na veel gepruts doe ik nog een poging om hulp. Ik heb al eerder advies
gevraagd en alle threads bekeken over DVD Maker, alle opties uitgeprobeerd
die op mijn probleem van toepassing waren maar helaas.
Maar...het probleem zit niet in DVD Maker zelf want ik heb inmiddels een
andere DVD gebrand van een film+foto's waar ik al langer mee bezig was en dat
ging zonder problemen.
Degene die hapert heb ik al in twee delen gesplits (de lange versie stopte
op 7%). Nu wil ik de helft branden en toen stopte hij of 13,6%. Volgens mij
zijn er foto's of filmpjes corrupt maar ook als ik een en ander verwijder en
dan opnieuw probeer te branden stopt hij weer, de laatste keer op 12.1%.
Kunnen er echt corrupte foto's of filmpjes inzitten of kan ik beter helemaal
overnieuw beginnen... wie weet raad?
Bedankt voor de aandacht!

Teresa
edward

Re: DVD Maker stopt

"Teresa" <Teresa@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> dan opnieuw probeer te branden stopt hij weer, de laatste keer op 12.1%.
> Kunnen er echt corrupte foto's of filmpjes inzitten of kan ik beter

vraag het Papajohn: http://www.papajohn.org/
als zelfs hij het niet weet dan moet er vast iets met je filmmateriaal aan
de hand zijn.

zoef

> [...]
> dan opnieuw probeer te branden stopt hij weer, de laatste keer op 12.1%.
> Kunnen er echt corrupte foto's of filmpjes inzitten of kan ik beter

Heb je MovieMaker gebruikt om die filmpjes te bewerken?

http://www.myvideoproblems.com/Tutor...patibility.htm

Heb je al op een ander merk van dvd proberen te branden?. Al een dvd-rw
geprobeerd?

Welke PC heb je, een HP?

zoef

> Teresa

Teresa

Re: DVD Maker stopt
"zoef" wrote:

> [...]
>
> http://www.myvideoproblems.com/Tutor...patibility.htm
>
> Heb je al op een ander merk van dvd proberen te branden?. Al een dvd-rw

Ja, ik heb Movie Maker gebruikt. De filmpjes waren eerst alleen in QuickTime
te bekijken en die kunnen niet worden geimporteerd in WMM, maar ik heb een
gratis converter gevonden en ze omgezet naar .avi. Dat werkt prima.
Ik ga een dvd-rw kopen om dat te proberen, was ook al een eerdere tip van
Edward. Maar omdat er tussendoor wel een DVD was gelukt dacht ik dat het
merk/type (Emtec dvd+r) dat ik heb wel goed moest zijn.
Ik heb een Dell Inspirion 6400 laptop.
Ik heb net de link bekeken, zag me**** al iets wat ik kan proberen. Ik heb
nl. ook een paar .mov filmpjes in de film zitten (van een andere digitale
camera) en omdat Movie Maker die wel gewoon accepteert heb ik er niet aan
gedacht om die om te zetten, dus dat is nog een optie, maak ik er ook .avi
van, wie weet geeft dat de problemen en is het probleem dan opgelost.

Edward, jij ook bedankt voor de tip! Papajohn is super (staat nu bij mijn
favorieten) en geeft veel ,ideen, opties en hopelijk ook oplossingen, maar
als het even kan wil ik er geen geld aan uitgeven. Want ik kan geen vragen
stellen toch? Alleen hem 'inhuren' voor $75/uur... Ik hoop dat het toch wel
op te lossen is, ik geeft het niet op!

Ik houd jullie op de hoogte van mijn vorderingen!
Gr. Teresa

> [...]
> wel
> op te lossen is, ik geeft het niet op!
>
> Ik houd jullie op de hoogte van mijn vorderingen!

stel je vraag eens in de groep
microsoft.public.windows.vista.music_pictures_vide o
hier geeft papajohn ook vaak antwoord.

Cnut

> [...]

> nl. ook een paar .mov filmpjes in de film zitten (van een andere digitale

Als alles naar .avi is geconverteerd maar dan met beelden met dezelfde
afmetingen (Display Aspect Ratio), gelijke bit-rates enz. heb je dikke kans
dat het wel lukt.

> [...]
> wel
> op te lossen is, ik geeft het niet op!
>
> Ik houd jullie op de hoogte van mijn vorderingen!

zoef

Re: DVD Maker stopt
Teresa wrote:

>(Emtec dvd+r)