link in windows mail werk niet meer

E.G

link in windows mail werk niet meer
Hallo,
De links in windows mail werken niet meer
Weet iemand waar ik dat kan herstellen? Heb gegoogeld maar geen bruikbare
oplossingen tegengekomen. Als ik het mailtje beantwoord en zet hem
vervolgens in concepten, dan werken de links wel weer.

Groet EG

Re: link in windows mail werk niet meer
E.G schreef op 29-8-2008 10:52:
> [...]
> bruikbare oplossingen tegengekomen. Als ik het mailtje beantwoord en zet
> hem vervolgens in concepten, dan werken de links wel weer.

Hoogst merkwaardig ....
- Als je dat mailtje uit Concepten copieert naar Postvak IN
(rechtsklikken - Kopieren) doet de link het dan nog steeds vanuit
Postvak IN?
- Is er in de bron van het bericht (Alt-Enter) iets afwijkends aan de
oorspronkelijke link te zien?

karelV wrote:

> [...]
> Postvak IN?
> - Is er in de bron van het bericht (Alt-Enter) iets afwijkends aan de

Als ik het in postvak IN terug zet, is de link nog goed.
Het is zelfs zo dat als ik het oorspronkelijke mailtje met de links die het
niet doen aanklik en op beantwoorden klik dat is de link opeens aktief

E.G schreef op 29-8-2008 15:32:

> Als ik het in postvak IN terug zet, is de link nog goed.
> Het is zelfs zo dat als ik het oorspronkelijke mailtje met de links die
> het niet doen aanklik en op beantwoorden klik dat is de link opeens aktief

En als je zo'n weigerende mail copieert naar Concepten weigert hij daar
ook waarschijnlijk?

Er lijkt toch iets mis te zijn met die mailtjes, daarom vroeg ik ook of
er in de bron van het bericht iets opvallend te zien is.
Een eventuele e-mail virusscanner uitschakelen. Verschil?
Geldt het probleem voor *alle* mailtjes met een link, of voor sommige?
Leuke puzzel ;-)

karelV wrote:

> [...]
> Een eventuele e-mail virusscanner uitschakelen. Verschil?
> Geldt het probleem voor *alle* mailtjes met een link, of voor sommige?

De mail op zich is niets mis mee alleen werkt de link niet. De bron kan ik
ook niets op uit maken. Ik heb een werkend linkje van die mail naar me zelf
gestuurd in een mail en die doet het wel.
Ik denk achteraf dat het de afzender is, al hun mail met linken doen het
niet. ze hebben het wel gedaan, maar.....??? Het gaat om het Zweedse
Manpower waar ik ingeschreven sta en regelmatig aanbiedingen van werk van
krijg. Ik zal eens kontakt met hun opnemen voor we verder gaan.
Groeten EG