TV (geengeluid) Mediacenter.

jacob

TV (geengeluid) Mediacenter.
Heeft iemand enig idee waarom ik geen geluid krijg bij mijn TV beeld in Vista
media Centre ? Gebruik Vista Home Premium. Please,please

Jacob
Hans Schuts

Re: TV (geengeluid) Mediacenter.
Op Thu, 28 Aug 2008 11:30:02 -0700, jacob
<jacob@discussions.microsoft.com> schreef:

>Heeft iemand enig idee waarom ik geen geluid krijg bij mijn TV beeld in Vista
>media Centre ? Gebruik Vista Home Premium. Please,please

Inderdaad, please, stel een werkende kristallen bol ter beschikking of
geef anders informatie bij je probleem.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Johnny T

"jacob" wrote:

> Heeft iemand enig idee waarom ik geen geluid krijg bij mijn TV beeld in Vista
> media Centre ? Gebruik Vista Home Premium. Please,please
>

> Jacob

Beste Jacob.
Als je wel geluid hebt als je de pc gebruikt en windows Media Center
voor het eerst gebruikt moet je via instellingen je geluid even instellen.

Dit doe je zo:
Media Center starten.-------------
Taken selecteren via pijltje (dus Niet op Taken klikken) links naast Taken
zie je Instellingen Klik hierop.----------------
Algemeen.-----------------
Windows Media Center instellingen----
Geluidsinstellingen---
De rest wijst zich nu vanzelf nl de soort box stekker aansluiting selecteren
en de soort geluidsysteem (stereo of surround )--------------
daarna knop Testen en op Voltooien.
Start Media center even opnieuw op dan moet je geluid horen.-----------

Geen geluid? dan via:
Start---- configuratiescherm---Geluid----tabblad Afspelen--
dubbel klik op Luidsprekers---tabblad Stuurprogramma en klik op
Stuurprogramma bijwerken.

Is Stuurprogramma bijwerken niet te activeren(dus grijs) gan dan naar
tabblad Algemeen en klik onderin op ''Instelling wijzigen''
Klik op Doorgaan(voor administratorechten te verlenen) en dan naar
tabblad Stuurprogramma en Stuurprogramma bijwerken.
Wim Hekken ;-)

Hans Schuts schreef:

> Inderdaad, please, stel een werkende kristallen bol ter beschikking of
> geef anders informatie bij je probleem.

Je weet toch wel, dat ik een werkende kristallen bol heb? :-D

Op Fri, 29 Aug 2008 16:06:37 +0200, "Wim Hekken ;-)" <a@b.invalid>
schreef:

>Je weet toch wel, dat ik een werkende kristallen bol heb? :-D

en dat jij nog steeds weigert die onze bestellingen voor een en ander
te honoreren? Ja, dat weet ik :-) Je hebt wel ooit at leuke plaatje
beschikbaar gesteld, maar daar schieten we niets mee op.....

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
jacob

RE: TV (geengeluid) Mediacenter.
Johnny T , Hartelijk dank voor uitleg,zal zien dat ik resultaat krijg.