tuner weigert plotseling dienst

Peter Pors

tuner weigert plotseling dienst
tja, tot een tijdje geleden kon ik via media center en mijn tv-tuner gewoon
tv kijken op mijn laptop. Die kaart ging de PCMCIA ingang in, en het werkte
goed. Tot op een gegeven moment media center begon te leuteren dat er geen
tuner was geinstalleerd of gevonden. That's all, en hij vertikt het dus om
enig beeld of geluid te laten zien/horen. Ik heb apparaatbeheer gecheckt,
alles klopte. Heb speciale - vista - drivers gezocht, het apparaat
gedeinstalleerd, en opnieuw geinstalleerd. Dit had geen resultaat. Voor de
rest staat hij wel gewoon aan etc, lampjes ervan branden zoals normaal. Ik
heb geen mogelijkheid om dit kaartje op een andere vista-machine te testen.

heeft er iemand een oplossing of ander programma waarmee ik hetzelfde kan
doen? het gaat om deze tuner:
DVB-T Tuner ExpressCard54, CTX967_V7.2.2

bvd!!

Re: tuner weigert plotseling dienst
Peter Pors schreef op 28-8-2008 17:25:
> [...]
> doen? het gaat om deze tuner:
> DVB-T Tuner ExpressCard54, CTX967_V7.2.2

Toch is de beste test om hem met een andere laptop te proberen. We
hebben zo veel onweer gehad .... zelf trek ik bij stevig onweer altijd
de coax-kabel uit de tuner.

TV kijken doe ik trouwens altijd met ChrisTV Lite (freeware).
http://www.chris-tv.com/download.html

Peter Pors

Re: tuner weigert plotseling dienst

news:581a2$48b6c780$5353d4bc$21758@cache110.multik abel.net...

> [...]
> coax-kabel uit de tuner.
>
> TV kijken doe ik trouwens altijd met ChrisTV Lite (freeware).

onweer kan het niet geweest zijn, tijdens onweer is de PCMCIA-kaart eruit
gelaten. Ik zou niet direct weten in welke laptop ik 'm zou moeten testen.
En wat als hij het daar wel doet, of juist niet?