Toets definieren

Willem

Toets definieren
Hallo,

op mijn toetsenbord (Microsoft) zitten bovenin drie toetsen nl. Web/Home -
Search en Mail. Om die laatste gaat het.
Daaronder zit Office Outlook en ik wil er Windows Mail van maken. Wie weet
hoe dat moet?
Het systeem is Windows Vista Home Premium met SP1 Nederlands.

Gr. W.Kaiser

Peter Pors

Re: Toets definieren

"Willem" <wkaiser@orange.nl> schreef in bericht
> [...]
> hoe dat moet?
> Het systeem is Windows Vista Home Premium met SP1 Nederlands.

Heb je een modelnummer van het toetsenbord? Vaak is er software van
beschikbaar waarmee je die toetsen kunt programmeren en aan een programma
kunt koppelen. Het programma windows mail staat in de volgende map:
"C:\Program Files\Windows Mail\WinMail.exe"
Als je hem daaraan koppelt, zou het moeten werken. Ik heb dit ook gedaan,
alleen dan met internet explorer naar mozilla firefox.

Willem

Re: Toets definieren

"Peter Pors" <peterpors@zeelandnet.nl> schreef in bericht

> [...]

> Als je hem daaraan koppelt, zou het moeten werken. Ik heb dit ook gedaan,
> alleen dan met internet explorer naar mozilla firefox.

Dank voor je reactie.

Het gaat om het toetsenbord type Microsoft Comfort Curve Keyboard 2000.
Dit heb ik gevonden op de site vam Microsoft, maar er staat geen oplossing
op voor dit probleem. Alleen techspecs.

Gr. W.Kaiser

Hans Schuts

Re: Toets definieren
Op Thu, 28 Aug 2008 10:52:56 +0200, "Willem" <wkaiser@orange.nl>
schreef:

> [...]
>Search en Mail. Om die laatste gaat het.
>Daaronder zit Office Outlook en ik wil er Windows Mail van maken. Wie weet

Dat moet mogelijk zijn via de software die bij je toetsenbord hoort.
Als die software het niet mogelijk maakt om toetsen een nieuwe
bestemming te geven, is het einde oefening. En anders zul je eens in
de help van die software moeten duiken. De software waar je naar op
zoek moet, is de volgende: IP32Eng6.20.182.0x86.exe. Het pakket zou
via de download van Microsoft te vinden moeten zijn:

http://www.microsoft.com/hardware/do...px?category=MK

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Peter Pors

Re: Toets definieren
Als je de 32-bits versie hebt van windows vista, moet je deze link hebben:
http://download.microsoft.com/downlo...6.20.182.0.exe heb je de 64-bits versie, dan deze link: http://download.microsoft.com/downlo...6.20.182.0.exe Dan wordt hij geinstalleerd in Start, Programma;s, Microsoft Keyboard, en dan Microsoft keyboard. Open die, kies tabje key settings, en ga naar de rij met "mail." klik op "edit", en kies bij het uitschuifmenu'tje windows mail. Klaar is kees. Succes!"Willem" <wkaiser@orange.nl> schreef in berichtnews:ObkaQYPCJHA.1816@TK2MSFTNGP06.phx.gbl. ..>> "Peter Pors" <peterpors@zeelandnet.nl> schreef in berichtnews:eNeX9GPCJHA.4916@TK2MSFTNGP03.phx.gbl. ..>>>> "Willem" <wkaiser@orange.nl> schreef in berichtnews:OMdPTtOCJHA.4724@TK2MSFTNGP05.phx.gbl. ..>>> Hallo,>>>>>> op mijn toetsenbord (Microsoft) zitten bovenin drie toetsen nl.Web/Home - Search en Mail. Om die laatste gaat het.>>> Daaronder zit Office Outlook en ik wil er Windows Mail van maken. Wieweet hoe dat moet?>>> Het systeem is Windows Vista Home Premium met SP1 Nederlands.>>>>>> Gr. W.Kaiser>>>~>> Heb je een modelnummer van het toetsenbord? Vaak is er software vanbeschikbaar waarmee je die toetsen kunt programmeren en aan een programmakunt koppelen. Het programma windows mail staat in de volgende map:>> "C:\Program Files\Windows Mail\WinMail.exe">> Als je hem daaraan koppelt, zou het moeten werken. Ik heb dit ook gedaan,alleen dan met internet explorer naar mozilla firefox.>> Dank voor je reactie.>> Het gaat om het toetsenbord type Microsoft Comfort Curve Keyboard 2000.> Dit heb ik gevonden op de site vam Microsoft, maar er staat geen oplossingop voor dit probleem. Alleen techspecs.>> Gr. W.Kaiser>>>
Jan Besar

Re: Toets definieren
Op Thu, 28 Aug 2008 13:07:32 +0200, "Peter Pors"
> [...]

>Wieweet hoe dat moet?>>> Het systeem is Windows Vista Home Premium met SP1 Nederlands.>>>>>> Gr. W.Kaiser>>>~>> Heb je een modelnummer van het toetsenbord? Vaak is er software vanbeschikbaar waarmee je die toetsen kunt programmeren en aan een programmakunt koppelen. Het programma windows mail staat in de volgende map:>> "C:\Program Files\Windows Mail\WinMail.exe">> Als je hem daaraan koppelt, zou het moeten werken. Ik heb dit ook gedaan,alleen dan met internet explorer naar mozilla firefox.>> Dank voor je reactie.>> Het gaat om het toetsenbord type Microsoft Comfort Curve Keyboard 2000.> Dit heb ik gevonden op de site vam Microsoft, maar er staat geen oplossingop voor dit probleem. Alleen techspecs.>> Gr. W.Kaiser>>>

Het invoeren van carriage-return zo nu en dan zou wonderen doen voor
de leesbaarheid van dit bericht :-)

--
In Tenebris Lucens
Willem

Re: Toets definieren
Geachte heer Pors,

zojuist de 32 bits versie geinstalleerd en Windows Mail onder de toets gezet
en ik moet zeggen, eenvoudiger kan het niet!
Mijn dank is groot en het werkt perfect.

M.vr.gr. W.Kaiser

> [...]
> gevonden op de site vam Microsoft, maar er staat geen oplossingop voor dit
> probleem. Alleen techspecs.>> Gr. W.Kaiser>>>

Graag gedaan! Dit kun je overigens met elke "hot-key" doen die op het
toetsenbord zit. Kies dan gewoon een van de andere rijen in het
fuctie-rooster!

Gr. Peter