Driver voor multifunvc. canon

pjotter

Driver voor multifunvc. canon
Ik heb nog een zo goed als nieuwe canon MPC190 deze wordt niet
ondersteund door canon onder vista.
Weet iemand of het toch mogelijk is om de printer te gebruiken met
behulp van een andere driver en de scanner ook?
(mogen twee afzonderlijke drivers zijn)
Nico

Re: Driver voor multifunvc. canon
> [...]
> Weet iemand of het toch mogelijk is om de printer te gebruiken met
> behulp van een andere driver en de scanner ook?

Misschien hier iets aan??

http://www.brothersoft.com/downloads/canon-mpc-190.html

suc6

--
Nico

pjotter

On Aug 27, 10:48*pm, Nico <master.man-nos...@hccnet.nl> wrote:

> Misschien hier iets aan??
>
> http://www.brothersoft.com/downloads/canon-mpc-190.html
>
> suc6
>
> --
> Nico

Helaas geen drivers gevonden. Ik zhoop dan ook dat er drivers van
andere printers zijn die wel werken voor de MPC-190
Nico

Re: Driver voor multifunvc. canon

> Helaas geen drivers gevonden. Ik zhoop dan ook dat er drivers van
> andere printers zijn die wel werken voor de MPC-190

Dat is niet leuk maar al gekeken bij driver.com
je weet maar nooit toch

--
Nico

Peter Pors

Re: Driver voor multifunvc. canon

"Nico" <master.man-nospam@hccnet.nl> schreef in bericht

> Dat is niet leuk maar al gekeken bij driver.com
> je weet maar nooit toch
>
> --
> Nico

werkt de programmacompatibiliteitswizard ook niets? (tsjonge wat een woord)

Nico

Re: Driver voor multifunvc. canon
> "Nico" <master.man-nospam@hccnet.nl> schreef in bericht

> werkt de programmacompatibiliteitswizard ook niets? (tsjonge wat een woord)

Das een mooi schrabelwoord 31 leters, maar ik denk van niet, het gaat
echt om de drivers.

--
Nico

Leen

> Das een mooi schrabelwoord 31 leters, maar ik denk van niet, het gaat echt
> om de drivers.

Tja, je kunt ook de setup van de driver cd van de MPC-190 is Comptibility
modus (XP) uitvoeren.
Dergelijke actie heeft hier al vaker tot leuke resultaten geleidt.
En dat is wat er bedoeld wordt, maar waarschijnlijk niet als dusdanig
begrepen ;-)

--

Have a nice day!
Leen

pjotter

On Aug 28, 12:59*am, "Leen" <ms_windows_2...@hotmail.com> wrote:
> [...]

> Leen
> For free tools and information to burn an iso file to CD , DVD , HD DVD ,

Probleem is dus dat zowel canon als microsoft aangeven dat hij niet
comp. is. ALle goed adviezen om te proberen werken dan ook echt niet
in dit geval.
Wat ik dus hoop is of er iemand weet welke driver wel werkt. En dan
denk ik dus bv aan een driver van HP? die erg universeel is en vaak
goede resultaten op heeft geleverd.
De multiscan hoeft niet als multiscan te werken. Gewoon als printer is
vaak al voldoende. Een apart scanner programma voor het scan gedeelte
is namelijk wel werkend te krijgen.
Nico

Re: Driver voor multifunvc. canon
<knip>

> [...]
> De multiscan hoeft niet als multiscan te werken. Gewoon als printer is
> vaak al voldoende. Een apart scanner programma voor het scan gedeelte

Als je een HP driver wil proberen, denk ik dat je zelf het beste op de
HP site kan kijken, welke multie printer het dichst bij die van jou
past en dan maar uit testen of het wil werken.
wens je veel suc6.

--
Nico