invoegtoepassing in outlook 2007

mg

invoegtoepassing in outlook 2007
hallo
ik heb software geinstalleerd voor een Sony Ericsson M600i. De installatie
is gelukt dat wil zeggen geen foutmeldingen, maar de synchronisatie gaat
fout: net zoals in XP snapt de sync niets van verjaardagen: mensen zijn
opeens 5 tot 15 maal op dezelfde dag jarig. Ik heb de software verwijderd
maar krijg bij het starten van Outlook de foutmelding dat de
invoegtoepassing ASync ManagerExtension CEFC6310 ... enzovoort niet geladen
kan worden. Ik heb meerdere systeemherstellen gedaan, maar blijf de melding
houden: en ik kan de invoegtoepassing niet verwijderen [zoals de foutmelding
verder suggereert] omdat ik niet weet waar dat te zoeken in Outlook. Googlen
op de foutmelding heeft me niets opgeleverd.
Wie kan mij aub helpen?
Maarten

Mark Veldhuis

Re: invoegtoepassing in outlook 2007
> [...]
> omdat ik niet weet waar dat te zoeken in Outlook. Googlen op de foutmelding

In de Engelse versie:
Tools -> Trust Center -> add-ins. Daar zie je je invoegtoepassingen
staan. Onderin het scherm staat een drop-down menu. Selecteer daar eens
"COM add-ins" en klik op "Go". Daar kun je de betreffende
invoegtoepassing (tijdelijk) uitschakelen of in z'n geheel verwijderen.

Mark Veldhuis.

Cnut

Re: invoegtoepassing in outlook 2007
"mg" <broez@xs4all.nl> schreef in bericht
> [...]
> de foutmelding verder suggereert] omdat ik niet weet waar dat te zoeken in
> Outlook. Googlen op de foutmelding heeft me niets opgeleverd.

Heeft niks met Vista te maken, maar.....
Invoegtoepassingen verwijderen outlook 2007:
extra > vertrouwenscentrum > invoegtoepassingen.
http://office.microsoft.com/nl-nl/wo...341271043.aspx

mg

Re: invoegtoepassing in outlook 2007
Mark dank voor je supersnelle reactie. In eerste instantie kreeg ik de
melding dat ik 't niet kan verwijderen. niet waarom: maar ik heb geen
toegang.
toen even verder gekeken bij Exchange-clientextensies, en ja daar stond de
boosdoener en ik kon het vinketeken weghalen. Perfect.
Op een heel klein beetje andere plek, maar je hebt me prima op weg geholpen,
Dank je wel!
Maarten

"Mark Veldhuis" <me@privacy.invalid> schreef in bericht

> [...]

> boosdoener en ik kon het vinketeken weghalen. Perfect.
> Op een heel klein beetje andere plek, maar je hebt me prima op weg geholpen,

Heel graag gedaan.
Ik gok dat je geen toegang had omdat je Outlook niet met
administrator-rechten draaide. Ik heb iets soortgelijks gehad met een
add-in in Word. Toen ik winword.exe had opgezocht in Verkenner en (via
rechts-klik) had gekozen voor "Run as administrator" lukte het wel.

Mark Veldhuis.

mg

Re: invoegtoepassing in outlook 2007
Cnut je hebt gelijk.
ik had net op verzenden geklikt en realiseerde me dat ik in de verkeerde
nieuwsgroep zat. Toch bedankt voor je reactie!
Maarten

"Cnut" <cnut@flap.org> schreef in bericht news:g949t1$9ik$1@aioe.org...