vista

opamaxim

vista
Hello,
problemen tweeledig met vista:
- kan geen pdf bestanden openen vanaf betouwbare website.Eens document
opgeslagen op bv stick via andere pc geen probleem
-activ X control en java applet netwerkcamera blijven lopen zonder
beeldweergave.
Bij inloggen op camera van een of andere site wordt werden juiste beelden
gegeven.
dank

Re: vista
opamaxim schreef op 27-8-2008 10:05:
> [...]
> beeldweergave.
> Bij inloggen op camera van een of andere site wordt werden juiste beelden

Hoe is de Beveiliging in IE ingesteld?
extra - internetopties - tab Beveiliging. Standaard is voor de
internetzone 'Normaal/Hoog'.

opamaxim

Re: vista
beste,
IE ingesteld op aangepast dus activ X ingeschaleld

"karelV" wrote:

> Hoe is de Beveiliging in IE ingesteld?
> extra - internetopties - tab Beveiliging. Standaard is voor de
> internetzone 'Normaal/Hoog'.

Re: vista
opamaxim schreef op 27-8-2008 13:56:
> beste,
> IE ingesteld op aangepast dus activ X ingeschaleld

>>> dank

Nou ja, zal wel wezen :-(
Eerst dat .pdf probleem:
Wat bedoel je met "betouwbare website" ? Is dat een website waarvan de
url begint met https:// , of een website die _jij_ wel vertrouwt of een
website die je in IE - beveiliging hebt opgenomen in de lijst van
betRouwbare websites?
Om welke site gaat het (URL dus), dan valt er tenminste iets te proberen.

Re: vista
opamaxim schreef op 27-8-2008 10:05:

> - kan geen pdf bestanden openen vanaf betouwbare website.Eens document
> opgeslagen op bv stick via andere pc geen probleem

Troubleshooting .pdf :
http://windowsxp.mvps.org/ie/pdf.htm
Dat gaat wel over XP, maar Vista zal niet echt anders zijn.

Aanbeveling: kieper Acrobat Reader eraf en installeer FoxitReader:
klein, snel en werkt altijd
http://www.foxitsoftware.com/pdf/rd_intro.php

opamaxim

Re: vista
wel prodbeerde bv website van electrabel ivm aardgasprijzen in "basisaanbod"
..Vista kan de pdf's niet openen op mijn andere pc onder xp no problem;vb
volgend lukt ook niet
http://www.emis.vito.be/EMIS/Media/e...hoofdstuk4.pdf

opamaxim schreef op 27-8-2008 16:16:
> [...]
> .Vista kan de pdf's niet openen op mijn andere pc onder xp no problem;vb

Met die .pdf is niets bijzonders. Als hij niet opent in IE (met Acrobat
Reader dus eigenlijk), ligt dat aan de installatie van Acrobat Reader.
Vandaar dat ik FoxitReader adviseer(de).