Windows vista probleem met update

Windows vista

Windows vista probleem met update
Ik heb Vista Home Premium. Deze wil de updates die gedownload zijn
instaleren. Als dit gebeurd, doet de computer erna niks meer. Je kan alleen
van vista cd opstarten en systeem herstellen. Telkens gaat de computer bij
het opnieuw opstarten de updates instaleren. En daarna crasht ie als het
ware. De updates kunnen niet verwijderd worden. Als ik de updates verberg
gaat de computer bij opnieuw opstarten weer crashen. Weet iemand hoe ik die
updates wegkrijg of hoe ik kan herstarten zonder dat de computer zelf weer de
updates installeert?

Met vriendelijke groet,
sharon

Re: Windows vista probleem met update
Op dinsdag 26-8-2008 tiepte Windows vista de volgende wijze woorden :
> [...]
> weer crashen. Weet iemand hoe ik die updates wegkrijg of hoe ik kan
> herstarten zonder dat de computer zelf weer de updates installeert?

Krijg je tijdens die 'crash' een foutmelding? Staan er in de Event
Viewer in het Systeemlogboek fouten vermeld? Kun je wel in de veilige
modus opstarten? (Tijdens de eerste opstart herhaaldelijk op F8
drukken?)

> [...]

Viewer in het Systeemlogboek fouten vermeld? Kun je wel in de veilige
modus opstarten? (Tijdens de eerste opstart herhaaldelijk op F8

*Aanvulling*
Nog vergeten: om welke update(s) gaat het hier? (KB-nummer)

Windows vista

Re: Windows vista probleem met update
Kan niet in de veilige modus opstarten, alleen nog maar van vistacd. Krijg de
melding dat windows vista beschadigd is en krijg allerlei keuzes o.a. in
veilige modus opstarten en alle keuzes werken niet.
Computer werkt helemaal goed. Het enige wat ie iedere keer bij opstarten uit
zich zelf doet is 1 t/3 updates installeren. Ik krijg nergens op de computer
voor elkaar om de updates weg te gooien die hij wil instaleren uit zich zelf.
Heb ze geprobeerd te verbergen maar toch gaat hij weer uitzichzelf
installeren. Ik weet dat er een service pack tussen zit en het al bekend is
(horen zeggen) dat deze niet goed is. Blijkt een beta versie te zijn. Maar
hoe krijg ik het nu voor elkaar om op te starten zonder dat de computer de
updates gaat instaleren? Ik heb zelf bij de updates al aangegeven dat (ik)
aan wil geven of de updates geinstalleerd moeten worden en niet automatisch.
Maar dit helpt niet. Weet jij iets?

"Mamamegs [MS MVP]" wrote:

> [...]

> Viewer in het Systeemlogboek fouten vermeld? Kun je wel in de veilige
> modus opstarten? (Tijdens de eerste opstart herhaaldelijk op F8

Windows vista

Re: Windows vista probleem met update
KB890830
KB950974
KB951066
KB951072
KB952287
KB953733
KB953838
KB953839
KB905866

"Mamamegs [MS MVP]" wrote:

> [...]

> drukken?)
>
> *Aanvulling*
> Nog vergeten: om welke update(s) gaat het hier? (KB-nummer)

Windows vista

Re: Windows vista probleem met update
en deze... stond los van de rest:
Microsoft Silverlight 1.0 (KB955305)

"Mamamegs [MS MVP]" wrote:

> [...]

> drukken?)
>
> *Aanvulling*
> Nog vergeten: om welke update(s) gaat het hier? (KB-nummer)

Chris

"Windows vista" wrote:

> en deze... stond los van de rest:
> Microsoft Silverlight 1.0 (KB955305)

Mocht het een troost zijn ik heb hetzelfde probleem met intussen al 2 van
mijn pc's en heb dan maar de sofwaredistribution map verwijderd en alle
updates uitgeschakeld, hopelijk komt er snel een oplossing