Kan vreemde map niet verwijderen

Swordfish

Kan vreemde map niet verwijderen
Hallo,

In de map mijn documenten staat sinds kort een “vreemde” map met de
naam: 4a0e12ad9fb366f2578b40
In deze map staan 4 .dll bestanden. Ik heb geen idee wat dit is.
Nu wil ik deze map verwijderen, maar krijg steeds de foutmelding: U
bent niet gemachtigd om deze bewerking uit te voeren.

Hoe kan ik deze map toch verwijderen?,

Dank,

Björn

Re: Kan vreemde map niet verwijderen
Swordfish schreef op 25-8-2008 16:58:
> [...]
> Nu wil ik deze map verwijderen, maar krijg steeds de foutmelding: U
> bent niet gemachtigd om deze bewerking uit te voeren.

Schiet er eens op met
* Unlocker :
http://www.softpedia.com/get/System/...Unlocker.shtml

Re: Kan vreemde map niet verwijderen
Op maandag 25-8-2008 tiepte Swordfish de volgende wijze woorden :
> [...]
> Nu wil ik deze map verwijderen, maar krijg steeds de foutmelding: U
> bent niet gemachtigd om deze bewerking uit te voeren.

Lukt het wel in de veilige modus?

Swordfish

Re: Kan vreemde map niet verwijderen
On 25 aug, 17:16, Mamamegs [MS MVP] <mamam...@wilgeenmail.invalid>
wrote:
> Op maandag 25-8-2008 tiepte Swordfish de volgende wijze woorden :> Hallo,

> *Lukt het wel in de veilige modus?

> Problemen met Windows Vista?www.vistabits.nl

Hoi,
Zowel met unlocker als in de veilige modus krijg ik steeds de melding
dat ik niet gemachtigd ben om deze map te verwijderen.
Wat is dit voor onzin?

Groet

Swordfish schreef op 29-8-2008 11:47:

> Hoi,
> Zowel met unlocker als in de veilige modus krijg ik steeds de melding
> dat ik niet gemachtigd ben om deze map te verwijderen.
> Wat is dit voor onzin?

Wie is/zijn er volgens het tabblad Beveiliging gerechtigd iets met die
map te doen? Jezelf toevoegen ???

Swordfish

Re: Kan vreemde map niet verwijderen

Wie is/zijn er volgens het tabblad Beveiliging gerechtigd iets met die
map te doen? Jezelf toevoegen ???

Dit gaat ook niet, want dan krijg ik de melding:

Fout bij toepassen van beveiliging --> toegang geweigerd

Swordfish schreef op 29-8-2008 20:48:

> Wie is/zijn er volgens het tabblad Beveiliging gerechtigd iets met die
> map te doen? Jezelf toevoegen ???
>

> Dit gaat ook niet, want dan krijg ik de melding:
>
> Fout bij toepassen van beveiliging --> toegang geweigerd

Wat "altijd" werkt: boot de pc met een LiveCD met bijv. BartPE, Knoppix,
Ubuntu en verwijder die map. Dan heb je niets te maken met beveiligingen
van Windows.

zoef

Swordfish wrote:
> [...]
> Nu wil ik deze map verwijderen, maar krijg steeds de foutmelding: U
> bent niet gemachtigd om deze bewerking uit te voeren.

BS, probeer eens eerst te weten te komen wat die vier dll's te betekenen
hebben.
Welke dll's zijjn dat?

zoef

> Dank,
>
> Björn

Swordfish

On 29 aug, 23:51, "zoef" <z...@nowhere.invalid> wrote:

> BS, probeer eens eerst te weten te komen wat die vier dll's te betekenen
> hebben.
> Welke dll's zijjn dat?
>
> zoef

Deze zijn:

dlmgr.dee
gencomp.dll
vsbasereqs.dll
vsscenario.dll
zoef

Swordfish wrote:

> Deze zijn:
>
> dlmgr.dee
> gencomp.dll
> vsbasereqs.dll
> vsscenario.dll

De laatste drie zijn Visual Studio.net bibliotheken en op zichzelf niet
gevaarlijk ( als daar niks aan vervalst is).

Van "dlmgr.dee" is nergens iets van terug te vinden op het net en is dus
verdacht.. Als het dlmgr.DLL moet zijn:
http://www.spywaredata.com/spyware/m.../dlmgr.dll.php

Als je niet weet waar het vandaan komt ( toolbar geďnstalleerd of gebruikt
door een of andere bank) zou ik maar eens anti-spyware prog erop loslaten.

zoef