start niet op na update

Chris

start niet op na update
Hallo,

Ik heb dit probleem al voorgehad op andere pc's maar deze keer raak ik er
niet uit.
De pc start niet meer op na het installeren van een update, wanneer ik hem
met de Vista cd herstel werkt hij weer, maar na korten tijd installeert hij
de update terug en zit ik terug in de problemen
Ik heb reeds alle updates uitgeschakeld zonder succes.
Ik heb de map SoftwareDistribution verwijderd om eventuele corrupte updates
te verwijderen maar dit heeft ook geen resultaat, na korten tijd installeert
hij de update terug en zit ik terug in de problemen
Ik heb SP1 van vista al appart gedownload en geinstalleerd, maar dan start
hij ook niet meer op.

Kan er iemand helpen??
edward

Re: start niet op na update

"Chris" <Chris@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> hij de update terug en zit ik terug in de problemen
> Ik heb SP1 van vista al appart gedownload en geinstalleerd, maar dan start

wat meer informatie over je PC zou helpen

Re: start niet op na update
Chris schreef op 25-8-2008 15:24:
> [...]
> hij de update terug en zit ik terug in de problemen
> Ik heb SP1 van vista al appart gedownload en geinstalleerd, maar dan start

"een update" , "de update" , "SP1" ? Gaat het nou steeds om SP1 of ??

Re: start niet op na update
Op maandag 25-8-2008 tiepte Chris de volgende wijze woorden :
> [...]
> tijd installeert hij de update terug en zit ik terug in de problemen
> Ik heb SP1 van vista al appart gedownload en geinstalleerd, maar dan

Welke update hebben we het hier over? Of bedoel je SP1?
Foutmeldingen? Waarop breekt het opstartproces af?

Chris

Re: start niet op na update
Bedankt voor de snelle reacties
De Pc configuratie is een intel core2duo 4500 met 2GB DDR2 en een abit i45CV
moederbord met onboard vga, alle overige extra hardware is verwijderd uit de
pc
Ik vermoed dat het telkens om SP1 gaat, ik kan het niet direct achterhalen
omdat de update wordt gedownload en geinstalleerd wordt zonder enige
waarschuwing of aanduiding, na enkele dagen wordt bij het normaal afsluiten
gemeld dat er updates worden geinstalleerd en daarna moet het systeem naar
een vorige datum terugzetten om weer aan de praat te krijgen, en de logfiles
dus die update niet vermelden

"edward" wrote:

> "Chris" <Chris@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

> wat meer informatie over je PC zou helpen

Chris

Re: start niet op na update
bedankt voor de reactie,

Ik denk dus dat het telkens om SP1 gaat, de update wordt geinstalleerd
zonder enige melding of waarschuwing te geven alhoewel alle updates volledig
af staan .
Bij een willekeurige keer dat de pc wordt afgesloten installeert hij plots
dus die update (SP1 denk ik) en start hij niet meer op , na herstel kan ik
hier niets meer over terug vinden
ik krijg de foutmelding "cannot load ntkernelos.exe " of zoiets met de
melding dat ik de cd moet gebruiken om te herstellen

"Mamamegs [MS MVP]" wrote:

> [...]

> Welke update hebben we het hier over? Of bedoel je SP1?
> Foutmeldingen? Waarop breekt het opstartproces af?

Re: start niet op na update
Chris schreef op 25-8-2008 20:00:
> [...]
> zonder enige melding of waarschuwing te geven alhoewel alle updates volledig

Als 'automatische updates' van Windows uitgeschakeld is krijg je geen
Windows-updates binnen, ook SP1 niet.
Is het geen update van een ander programma-pakket ??

Chris

Re: start niet op na update

"karelV" wrote:

> Als 'automatische updates' van Windows uitgeschakeld is krijg je geen
> Windows-updates binnen, ook SP1 niet.
> Is het geen update van een ander programma-pakket ??

Nee het is zeker van windows, want bij het afsluiten krijg je het bekende
scherm "bezig met installeren van updates stap 1 van 3, pc niet uitschakelen"
enz..
Marky

> Nee het is zeker van windows, want bij het afsluiten krijg je het bekende
> scherm "bezig met installeren van updates stap 1 van 3, pc niet
> uitschakelen"
> enz..

kan je dat dan niet uit laten lopen?
of krijg je dan daarna die BSOD's ?

Chris

Re: start niet op na update

"Marky" wrote:

> "Chris" <Chris@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

> kan je dat dan niet uit laten lopen?
> of krijg je dan daarna die BSOD's ?

Het loopt volledig uit en pc start opnieuw op en dan heb ik het probleem