WMP pictogram afbeeldingen verdwenen

E.G

WMP pictogram afbeeldingen verdwenen
Hallo
In een map heb ik zowel filmfragmenten van het type .MPG en
audio/videobestanden van het type .WMP
Tot voor kort hadden deze bijde bestanden afbeeldingen als pictogram.
Nu opeens hebben de .WMP bestanden alleen maar het wmp symbool als pictogram
De .MPG hebben nog wel een afbeelding als pictogram.

Ik heb al de afstellingen geprobeerd in "mappen", maar zonder resultaat.
Iemand een idee hoe ik weer een afbeelding in die .WMP video fragmenten
krijg?

mvg EG

Re: WMP pictogram afbeeldingen verdwenen
E.G schreef op 25-8-2008 13:03:
> [...]
> pictogram
> De .MPG hebben nog wel een afbeelding als pictogram.

..WMP is een extensie voor foto-bestanden, niet voor filmfragmenten. Is
de bestands-extensie inderdaad .WMP ??
http://www.fileinfo.net/extension/wmp

E.G

Re: WMV pictogram afbeeldingen verdwenen
karelV wrote:
> [...]

.........Bovenste even veranderd.........

> .WMP is een extensie voor foto-bestanden, niet voor filmfragmenten. Is
> de bestands-extensie inderdaad .WMP ??
> http://www.fileinfo.net/extension/wmp

Sorry, het zijn .WMV audio/video bestanden . Zelfde verhaal maar dan .WMV

E.G schreef op 25-8-2008 13:58:
>>> De .MPG hebben nog wel een afbeelding als pictogram.

> ........Bovenste even veranderd.........

> Sorry, het zijn .WMV audio/video bestanden . Zelfde verhaal maar dan .WMV

Mapopties - Weergave - geen vinkje voor 'Altijd pictogramen weergeven,
nooit miniatuurweergaven'. Of is dat vinkje al weg?

karelV wrote:

> Mapopties - Weergave - geen vinkje voor 'Altijd pictogramen weergeven,
> nooit miniatuurweergaven'. Of is dat vinkje al weg?

Ja, dat is al weg

E.G schreef op 25-8-2008 19:57:

> Ja, dat is al weg

Suggestie (maar dan voor .mwv) :
http://www.hanselman.com/blog/FIXMis...xp lorer.aspx

E.G schreef op 25-8-2008 19:57:

> Ja, dat is al weg

Suggestie (maar dan voor .wmv) :

karelV wrote:

> Suggestie (maar dan voor .wmv) :
> http://www.hanselman.com/blog/FIXMis...xp lorer.aspx

Bedankt voor je moeite Karel, Maar de link geeft een brei van
registertoestanden waar ik niks mee kan.
Heb ondertussen wel uitgevonden dat ik in Thumbsplus 7 wel de
miniatuurweergaven terug kan zetten, en in Picassa zijn ze direct zichtbaar.
Maar buiten thumbs en picassa dus rechtstreeks op schijf en waar het om
gaat, de map in mijn usb stick dus niet. Dat ging voorheen altijd wél.

E.G schreef op 26-8-2008 9:17:

> Bedankt voor je moeite Karel, Maar de link geeft een brei van
> registertoestanden waar ik niks mee kan.

Je kunt zonder 'gevaar' dit doen:
Download Registry File (rename .reg) to Fix Video Thumbnails in Explorer
Rechtsklikken op die link, opslaan als fixvideothumbnails.txt en
hernoemen naar fixvideothumbnails.REG . Dubbelklikken erop importeert de
sleutels in het register. Baat het niet dan schaadt het niet ;-)

karelV wrote:

> [...]
> fixvideothumbnails.txt en hernoemen naar fixvideothumbnails.REG .
> Dubbelklikken erop importeert de sleutels in het register. Baat het

Je bent geweldig, Het is gelukt, alles is weer normaal .
Heel hartelijk bedankt voor al je moeite, ik ben er blij mee. ;-))
Groetjes EG