opstartprobleem

Pierre Spee

opstartprobleem
Het komt regelmatig (dus niet elke keer) voor dat wanneer ik mijn computer
aanzet en opstart, hij nergens meer op regeert nadat het bureaublad is
verschenen. Er rest mij dan niets anders dan hem uit te zetten en later weer
opnieuw te proberen. Meestal gaat het dan weer goed. Ik heb zelf het idee
dat het probleem is ontstaan nadat ik 'm een keer heb gedefragmenteerd.
Ik heb een Medion desktop PC met Windows Vista Home Premium.
Ik zou graag willen weten wat ik er aan kan doen.
Bij voorbaat dank

Pierre

zoef

Re: opstartprobleem
"Pierre Spee" <pierre.spee@hetnet.nl> schreef in bericht
> [...]
> Ik heb een Medion desktop PC met Windows Vista Home Premium.
> Ik zou graag willen weten wat ik er aan kan doen.

http://www.microsoft.com/netherlands...ies_pc.aspx#12

zoef

> Pierre

zoef

Re: opstartprobleem
"zoef" <zoef@nowhere.invalid> schreef in bericht
> "Pierre Spee" <pierre.spee@hetnet.nl> schreef in bericht

> http://www.microsoft.com/netherlands...ies_pc.aspx#12

Er is iets mis met die link. Je moet punt 12 kiezen: "Windows reageert niet
meer na het invoeren van het wachtwoord of al heel snel na het starten. In
de veilige modus werkt Windows echter wel goed"

Wanneer hij in veilige modus echt goed werkt hé :-)

zoef