URL even groot weergeven

Rob

URL even groot weergeven
Ik denk dat het hier in de groep meerdere malen behandeld is maar ik kan
er nog even niets mee.
Als ik Explorer start dan opent mijn startpagina,welke ik met de muis
op een bepaalde maat getrokken heb.
Als ik echter op deze pagina een andere willekeurige link aanklik,
opent deze in een kleiner formaat.
Ik wil echter dat die (en evt. volgende) link even groot openen als mijn
startpagina.
Wie kan mij hier de juiste oplossing voor geven want ik ben het beu om
iedere geopende
webpagina keer op keer op maat te slepen.

Bedankt , Ron

Re: URL even groot weergeven
Rob schreef op 24-8-2008 11:32:
> [...]
> iedere geopende
> webpagina keer op keer op maat te slepen.

Zo:
Open a webpage. Stretch it out to fullsize. Don't use maximize.
Choose any link on that webpage and right-click> open in a new window.
Stretch that second window out to the desired size- don't use maximize.
Close the first IE window. Then close that second resized window.

oftewel:
Open bijv. www.google.nl . Sleep het met de muis naar maximale grootte.
Niet 'maximaliseren' gebruiken. Typ in het zoekvak maar iets willekeurigs.
Rechtsklik op de eerste link en kies voor 'Openen in nieuw venster'.
Sleep met de muis dit tweede venster naar de gewenste grootte. Niet
'maximaliseren' gebruiken.
Sluit het eerste venster (van google) en sluit tenslotte het tweede
venster (eventueel met Ctrl+rode kruisje)

Rob

Re: URL even groot weergeven

news:532cd$48b12b59$5353d4bc$3000@cache120.multika bel.net...

> [...]
> 'maximaliseren' gebruiken.
> Sluit het eerste venster (van google) en sluit tenslotte het tweede
> venster (eventueel met Ctrl+rode kruisje)

Hallo karelV

Ik heb gedaan wat er in je reply beschreven stond maar...
het tweede venster blijft kleiner dan de eerste openen !
Misschien een vinkje of een instelling bij mapoties dat jij weet ?
Ik kom er bij de instellingen niet uit.

Bedankt , Rob

Martin

Re: URL even groot weergeven

"Rob" <spamblock@private.com.invalid> schreef in bericht
news:48b12ec4$0$21707$6c4159fb@news.tweaknews.nl.. .

> [...]

> het tweede venster blijft kleiner dan de eerste openen !
> Misschien een vinkje of een instelling bij mapoties dat jij weet ?

Stel je snelkoppeling van IE in op uitvoeren gemaximaliseerd
Je hoofdpagina gaat nu altijd volledig open, open vanuit deze pagina een
link
sluit je hoofdpagina, en sleep de link naar de grote van je scherm, kom niet
aan het
vierkantje en het kruisje. als het scherm op de hele pagina staat sluit je
dit als volgt
ctrl toest ingedrukt houden en via bestand op sluiten klikken.

Martin

Rob

Re: URL even groot weergeven

> [...]
> dit als volgt
> ctrl toest ingedrukt houden en via bestand op sluiten klikken.

Helaas, dit werkt ook niet bij mij ik snap er niets meer van

Rob

Re: URL even groot weergeven
<knipje>

> Helaas, dit werkt ook niet bij mij ik snap er niets meer van
>
> Rob

Beste Rob, het grote probleem is dat de makers van Vista Windhoos het ook
niet snappen. LOL

--
"Alleen een dirigent, mag zijn eigen maat slaan"

Jawade

Re: URL even groot weergeven
In article <48b12a95$0$18042$6c4159fb@news.tweaknews.nl>, spamblock@private.com.invalid says...
> [...]
> iedere geopende
> webpagina keer op keer op maat te slepen.

Ten overvloede, hoe het bij mij werkt:
Open een eerste Internet Explorer.
Sleep hem aan de randen naar het gewenste formaat.
Open een tweede Internet Explorer.
Sleep ook deze naar het gewenste formaat.
Haal de eerste naar voren.
Sluit de eerste via Alt-F4.
Sluit ook de tweede via Alt-F4.

Nu zou het goed moeten zijn.

--
Met vriendelijke groeten, Jawade. MBR-rebuilders in DiskEdit!
http://jawade.nl/ Met een mirror op http://jawade.fortunecity.com/