Vaio 1 dag oud: Kan geen bestanden opslaan in Vista

Patrick

Vaio 1 dag oud: Kan geen bestanden opslaan in Vista
Hallo,

Gisteren een Vaio met Vista gekocht.
Nu wil ik bestanden downloaden maar dat lukt niet.
Ik sla ze bijvoorbeeld op in mijn buroblad. Maar als de bestanden gedownload
zijn, zijn ze NERGENS meer te bekennen. Ook als ik bijvoorbeeld op uitvoeren
druk gebeurd er helemaal niets!!

HELP!
Alvast bedankt!
Marky

Re: Vaio 1 dag oud: Kan geen bestanden opslaan in Vista
Misschien gewoon op "C:\" een mapje maken "Downloads" en daar alles in
gooien, dan doettie ut denk ik wel.

"Patrick" <Patrick@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> gedownload
> zijn, zijn ze NERGENS meer te bekennen. Ook als ik bijvoorbeeld op

Patrick

Re: Vaio 1 dag oud: Kan geen bestanden opslaan in Vista
Geprobeerd, maar is geen succes!
Ze verdwijnen echt in het niets lijkt het wel....

"Marky" wrote:

> [...]

Marky

Re: Vaio 1 dag oud: Kan geen bestanden opslaan in Vista
ik neem aan dat je internet explorer gebruikt ?

> Geprobeerd, maar is geen succes!
> Ze verdwijnen echt in het niets lijkt het wel....

Patrick

Re: Vaio 1 dag oud: Kan geen bestanden opslaan in Vista
Si

"Marky" wrote:

> ik neem aan dat je internet explorer gebruikt ?
>

> "Patrick" <Patrick@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

Jawade

Re: Vaio 1 dag oud: Kan geen bestanden opslaan in Vista
In article <134A5158-8504-4D4B-8C8B-A106F89FC234@microsoft.com>, Patrick@discussions.microsoft.com
says...
> [...]
> zijn, zijn ze NERGENS meer te bekennen. Ook als ik bijvoorbeeld op uitvoeren

Zijn ze ook niet meer te vinden met de zoekfunctie?

--
Met vriendelijke groeten, Jawade. MBR-rebuilders in DiskEdit!
http://jawade.nl/ Met een mirror op http://jawade.fortunecity.com/

Jan Besar

Re: Vaio 1 dag oud: Kan geen bestanden opslaan in Vista
Op Sat, 23 Aug 2008 06:40:01 -0700, Patrick
<Patrick@discussions.microsoft.com> schreef:

>Geprobeerd, maar is geen succes!
>Ze verdwijnen echt in het niets lijkt het wel....

En in C:/users/gebruikersnaam/downloads??

Jan
--
In Tenebris Lucens
Marky

Re: Vaio 1 dag oud: Kan geen bestanden opslaan in Vista
Ik raad je aan naar www.mozilla.com tegaan en Firefox 3 te downloaden
weet je teminste zeker dat het aan komt, en is tevens ook nog eens minder
gevoelig voor spyware en virussen
have fun

> Si

Floyd

> [...]
> gedownload
> zijn, zijn ze NERGENS meer te bekennen. Ook als ik bijvoorbeeld op

Ik had van de week een dergelijk probleem. Weliswaar niet met downloaden,
maar ook ik kon bestanden waarvan ik zeker wist dat ze er waren (zelf
neergezet) niet meer zien. Hidden of systeembestanden waren het niet, gewone
zip-bestanden.
Vervolgens onder DOS naar de zelfde map (start-uitvoeren-cmd) en jawel,
onder Dos zag ik ze wel. Vervolgens de bestanden onder dos naar de usb-stick
gekopieerd en opnieuw met de verkenner naar de juiste map verplaatst.

Ik weet: het klinkt raar, maar is echt waar! ;-)

Cnut

> [...]
> gedownload
> zijn, zijn ze NERGENS meer te bekennen. Ook als ik bijvoorbeeld op

Via de optie "door mappen bladeren" kun je naar elke willekeurige map
navigeren, standaard is het de map "Downloads". Er is ook de mogelijkheid
van een register hack:
http://www.lockergnome.com/windows/2...tory-in-vista/
"Changing The Default Download Directory In Vista"