Wat vind jij nu van Vista?

Er ontstaan in dit forum regelmatig discussies over Vista, de twee
kampen staan altijd lijnrecht tegenover elkaar, klaar om hun zegje te
doen. Maar daar is dit forum eigenlijk niet voor bedoeld. (reageer dus
ook niet op dit bericht...)
Wil je eens lekker ongezouten je mening geven en durf je een stevige
discussie wel aan?
http://www.vistabits.nl/forum/index.....msg235#msg235

Martin Borsje

Re: Wat vind jij nu van Vista?
Mamamegs [MS MVP] wrote :
> [...]
> bericht...)
> Wil je eens lekker ongezouten je mening geven en durf je een stevige

Seinfeld promoot Vista

Los Angeles, 22 aug. Komiek Jerry Seinfeld figureert in een nieuwe
marketingcampagne van Microsoft. Het softwarebedrijf wil het imago
verbeteren van het besturingssysteem Windows Vista, dat tot nu toe niet
erg goed ontvangen is door gebruikers.

Volgens Microsoft heeft Vista geen technische problemen, maar is het
imago van de nieuwste versie van Windows wel dringend aan een upgrade
toe. Daarom geeft het bedrijf 300 miljoen dollar (200 miljoen euro) uit
aan een marketingcampagne. De keuze voor komiek Seinfeld lijkt
geïnspireerd door de concurrent Apple, die regelmatig de spot drijft
met Windows. De komische ‘Mac vs PC’ commercials zijn al enkele jaren
op de Amerikaanse televisie te zien.

Jerry Seinfeld, bekend van zijn gelijknamige televisieshow, ontvangt
naar verluidt 10 miljoen dollar voor zijn deelname. Hij wordt in de
reclamefilmpjes vergezeld door Microsofts voormalige topman Bill Gates.
(Reuters)

Zouden ze die $300 mln niet beter aan produktverbetering kunnen
besteden?

Jawade

Re: Wat vind jij nu van Vista?
In article <mn.b4587d88c70d9055.91154@voidspace.com>, nospam@voidspace.com says...

> [...]
> (Reuters)
>

> Zouden ze die $300 mln niet beter aan produktverbetering kunnen

Je hoort veel klachten over Vista, maar eerlijk gezegd heb ik die
eigenlijk niet. Ik gebruik het al vanaf de bta-tijd, en ben er
best tevreden mee. Je moet het alleen niet op een oudere PC zetten.

--
Met vriendelijke groeten, Jawade. MBR-rebuilders in DiskEdit!
http://jawade.nl/ Met een mirror op http://jawade.fortunecity.com/

Marky

Re: Wat vind jij nu van Vista?
in der daad....
Ik had pas een paar problemen, maar met de aardige KarelV hier valt zo
ongeveer alles op te lossen
dit gaat dus vaak alleen maar om het register... keys aanpassen in regedit
en het is klaar, verder heb ik weinig gevonden qua bugs, ja sommige drivers
en programmas geven een BSOD omdat ze nog niet goed zijn, maar dat is niet
microsoft's probleem maar van de hardware fabriekant.
tot zover heb ik niks aan te merken op windows vista home basic en ultimate,
de beveiligings bevestigingen kan je namelijk uitschakelen ;-)

Windows vista is een goed werkende, goed uitziende Operatings system, wat
nog steeds van het wel afgezaagde Microsoft is wat al vele malen een FLOP
heeft ontwikkeld zoals:
Windows ME
Windows Messenger (MSN is daar en tegen wel fijn en Windows live messenger
ook)

Windows vista is Grafisch erg ok, mooie taakbalk, mooi achtergrond, !!!
werkt sneller als XP(tenminste op mijn pc) !!!
Goed beveiligd met de windows defender natuurlijk.
Windows Updates is ook super dit keer, nog geen problemen gehad, alle
updates willen eindelijk installeren! (in XP was dit dus zeker NIET het
geval!)
en ja, de DEmotie (tegenovergestelde van promotie) kwam duidelijk door de
Bta 1 versie die was uitgelekt, dit was NIET de bta 1, dit was een backup
installatie van een op de helft gebakken tweedehandse test van de bta 1...
Bta 1 is daarom nooit uitgekomen.

Ik vind dit tevens ook aardig normaal dat ze de 300mil. aan promotie doen,
het werkt goed, maar windows vista is VEEL maar dan ook VEEL te duur.
dit zal dan ook echt de enige reden zijn waarom ik hem niet "zou" kopen als
ik mijn geld beter kan besteden.
echter heb ik dit dus wel gedaan omdat ik dat dus niet kon lol!

nouja genoeg geluld voor nu. have fun
en blijf maar lekker reageren op dit !!OFF-TOPIC!! onderwerp, wel ff leuk om
over te discuseren

mvg,
Mark

"Jawade" <Henk_Jawade@hotmail.com> schreef in bericht
news:MPG.231911b3c06ef983989699@news.microsoft.com ...
> [...]

> Bootmanager (+Vista +Linux), ClrMBR, DiskEdit (+Linux), POP3lezer,
> DOS-Filebrowser, Kalender, Webtellers en IP-log, USB-stick tester.

Peter Pors

Re: Wat vind jij nu van Vista?

> [...]

Bootmanager (+Vista +Linux), ClrMBR, DiskEdit (+Linux), POP3lezer,
DOS-Filebrowser, Kalender, Webtellers en IP-log, USB-stick tester.

kijk als toetje eens naar deze site over het afrekenen van microsoft met
vooroordelen van een heel aantal mensen:
http://www.mojaveexperiment.com/

klik dan de linksbovenste link (in de vorm van een plaatje) als dat niet
automatisch gaat.

Gr, Peter

Osie

Re: Wat vind jij nu van Vista?

"Marky" <Marky@dragonlightchat.com> schreef in bericht
> [...]
> sommige drivers en programmas geven een BSOD omdat ze nog niet goed zijn,
> maar dat is niet microsoft's probleem maar van de hardware fabriekant.

Het was wel een Microsoft probleem en oorzaak. Na SP1 is het eigenlijk pas
mogelijk om goede drivers te maken. Verder ben ik het helemaal met je eens.