Fout melding bij afsluiten van office outlook 2003

cja

Fout melding bij afsluiten van office outlook 2003
Wie weet waarom ik een foutmelding krijg bij het afsluiten van outlook 2003
onder vista als ik een bestand als bijlage meestuur, en ook als iemand om een
leesbevestiging vraagd. Bij het versturen van een gewone email gebeurd dat
niet.

Alvast bedankt
Kees

Re: Fout melding bij afsluiten van office outlook 2003
Op vrijdag 22-8-2008 tiepte cja de volgende wijze woorden :
> [...]
> outlook 2003 onder vista als ik een bestand als bijlage meestuur, en
> ook als iemand om een leesbevestiging vraagd. Bij het versturen van

Welke (letterlijke) foutmelding krijg je dan te zien?

cja

"Mamamegs [MS MVP]" wrote:

> Op vrijdag 22-8-2008 tiepte cja de volgende wijze woorden :

> Welke (letterlijke) foutmelding krijg je dan te zien?

> [...]

Kees
GJ.Oomens

Re: Fout melding bij afsluiten van office outlook 2003
On Fri, 22 Aug 2008 07:51:01 -0700, cja
<cja@discussions.microsoft.com> wrote:

>Kees

Waarschijnlijk zit er een invoegtoepassing in de weg. Of programma dat
meedraait en iets met Outlook doet.
Testen zonder invoegtoepassingen; extra -> opties -> tabblad overige
-> geavanceerde opties -> beheer van invoegtoepassingen en
com-invoegtoepassingen; daar kun je ze uitschakelen.

Of testen met een switch:
/safe
http://office.microsoft.com/en-us/ou...031101033.aspx

Andere programma's meedraaien die iets met Outlook doen? Beveiliging,
anti-spam en dergelijke...
--
Gérard
cja

"GJ.Oomens" wrote:

> [...]
> http://office.microsoft.com/en-us/ou...031101033.aspx
>
> Andere programma's meedraaien die iets met Outlook doen? Beveiliging,

Er zijn geen invoeg toepassingen geinstalleerd het enigste wat draaid is
norton virus scanner 2008

cja schreef op 23-8-2008 12:06:

> het enigste wat draaid is norton virus scanner 2008

Daar heb je hem al :-( :-(

cja

"cja" wrote:

> Er zijn geen invoeg toepassingen geinstalleerd het enigste wat draaid is
> norton virus scanner 2008

en bij de eerste keer openen met safe ging de pc in de slaap stand bij de 2e
keer wil hij geen email versturen dan is er geen verbinding met de email
server
Kees
GJ.Oomens

Re: Fout melding bij afsluiten van office outlook 2003
On Sat, 23 Aug 2008 03:17:01 -0700, cja
> [...]

>keer wil hij geen email versturen dan is er geen verbinding met de email

Als je Outlook opent met de safe switch, gaat de pc in slaapstand?
Dus je typt boven start in het zoekvlak
outlook /safe
en de pc gaat slapen en/of verstuurt geen mal meer?

Dus alle invoegtoepassingen waren leeg? Er staat geen enkele
invoegtoepassing vermeld bij beheer van invoegtoepassingen en
com-invoegtoepassingen?
Norton stond er zelfs niet bij? In ieder geval de integratie van
Norton met Outlook uitschakelen.
--
Gérard
cja

"karelV" wrote:

> Daar heb je hem al :-( :-(

Waarom de uitgaande mail is uitgeschakeld???.
Kees