Vista -> Start -> Onlangs geopende programmas

Marky

Vista -> Start -> Onlangs geopende programmas
Hey mensen (met name Kareltje?)

Ik heb een probleempje, ik heb een vista ultimate upgrade DVD gekocht
gisteren, werkt alleen vanaf XP maar dat uurtje langer installeren neemt
weer eens 100 euro minder uit je zak

maar nu heb ik mijn xp geinstalleerd, Vista Ultimate er over gegooit
(geupgrade)
maar in mijn start menu willen maar geen onlangs geopende programmas komen
te staan.
zelfs als ik dit inschakel bij eigenschappen wil het mij niet lukken
iemand een oplossing?

of Karel heb jij nog een Reg edit change voor dit probleem?

mvg,
Mark

Re: Vista -> Start -> Onlangs geopende programmas
Marky schreef op 22-8-2008 2:29:
> [...]
> weer eens 100 euro minder uit je zak
>
> maar nu heb ik mijn xp geinstalleerd, Vista Ultimate er over gegooit

Die weg via XP was overbodige moeite, ook vanaf een Upgrade DVD is een
schone installatie uit te voeren. Zie bijvoorbeeld
http://www.pcmweb.nl/nieuws.jsp?id=1851518

> maar in mijn start menu willen maar geen onlangs geopende programmas
> komen te staan.
> zelfs als ik dit inschakel bij eigenschappen wil het mij niet lukken
> iemand een oplossing?

Weliswaar voor XP, maar ik denk dat het in Vista hetzelfde is:

http://windowsxp.mvps.org/startmfu.htm ,
en deze disscussie:
http://groups.google.nl/group/micros...f2c07e977ad1d1

Marky

Re: Vista -> Start -> Onlangs geopende programmas
Hey KarelV,

Bedankt voor je regedit kunsten en knowledges
het was:

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Curre ntVersion\Explorer\Advanced]
"Start_MinMFU"=dword:0000000a

en het werkt nu.
echt super dat je die dingen allemaal, weet of kan vinden

mvg,
Mark

news:d6476$48ae6b54$5353d4bc$19176@cache120.multik abel.net...