prestatie index

Cutter

prestatie index
Vandaag een nieuwe videokaart geinstalleerd en deze werkt op zich prima.
Het betreft een ASUS EN8600GT Silence.

Bij de eigenschappen van de computer reageert Vista dat de prestatie index
moet worden ververst.
Als ik dat doe krijg ik op het einde de melding:
De bepaling of een andere bewerking is niet voltooid.Dit kan zijn vanwege
een fout die door het besturingssysteem, een stuurprogramma of ander
onderdeel is gerapporteerd

Ik heb geen andere foutmedlingen ontvangen
--
Cutter
Peter Pors

Re: prestatie index
Lijkt erop dat als het sinds de installatie van de videokaart is gekomen er
iets mis is met de driver of software ervan. Heb je de nieuwste versie? weet
je zeker dat het vista-compatible is?

jammer dat er geen andere foutmeldingen bekend zijn, dan waren we een stukje
verder...

"Cutter" <Cutter@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> onderdeel is gerapporteerd
>
> Ik heb geen andere foutmedlingen ontvangen

Cutter

Re: prestatie index
Ik heb de nieuwste driver al gedownload en geinstalleerd, speciaal voor Vista
32 bit.
Deze videokaart ondersteunt DirectX 10, en op de installatie cd stond een
speciale Vista driver.

Wat ik nog vergat te vermelden, ik heb SP1 ook geinstalleerd.
--
Cutter

"Peter Pors" wrote:

> [...]
> je zeker dat het vista-compatible is?
>
> jammer dat er geen andere foutmeldingen bekend zijn, dan waren we een stukje

Andre

Re: prestatie index
Op Wed, 20 Aug 2008 14:13:03 -0700 schreef Cutter , :

> [...]
>De bepaling of een andere bewerking is niet voltooid.Dit kan zijn vanwege
>een fout die door het besturingssysteem, een stuurprogramma of ander

Heb je eerst je oude drivers verwijdert ?

Prima kaartje , ik heb dezelfde en de laatste drivers van Nvidia,
Nooit enig probleem gehad, met SP1 heb ik een nieuwe installatie
gedaan van Vista Home Premium, (dvd met SP1 direct erin).

Ik zou zeggen , verwijder alle drivers voor de VGA kaart, reboot,
en laat je kaart eerst automatisch installeren,
via windows update komen er ook drivers voor deze kaart, wel niet de
laatste nieuwe, maar ik heb daar lang mee gewerkt en ging ook prima.

Probeer dan de prestatie index, loopt het dan goed,
dan de laatste drivers installeren.

--
Groetjes
André (VB)
Cutter

Re: prestatie index
Na wat te hebben rondgezocht heb ik de oplossing gevonden.
Het lag aan Pinnacle Studio 11.
Die overschrijft enkele WMV codes en daar lipe het op stuk.
Pinnacle gedeinstalleerd en probleem opgelost.

Allemaal bedankt voor jullie suggesties
--
Cutter