RE: Vista + Pinnacle 110i

Johnny T

RE: Vista + Pinnacle 110i

"Marky" wrote:

> [...]
> pakt hem,zegt dat hij werkt,
> alleen op 1 of andere manier wil hij niet gevonden worden door de pinnacle
> software en ook niet door een mediacenter software.

> (warning) ComponentTest: no PMS accessable
> Controleer of uw PCTV -hardware is aangesloten. Sluit het apparaat aan en
> wacht tot Windows het nieuwe apparaat heeft herkend. Druk op de knop Opnieuw
> proberen.
>
> is de fout die word weer gegeven.
> ik heb Windows Vista Home Basic met servicepack 1 geinstalleerd.
>
> heeft iemand een idee hoe ik dit goed kan krijgen?

mark
De vista driver van je pinnacle wel geinstalleerd?
http://www.pinnaclesys.com/vista/vista_tv_du.asp
Speedy

Re: Vista + Pinnacle 110i

"Marky" wrote:

> Ja dat heb ik zeker, hij is goed geinstalleerd, alleen hij werkt niet...
>
> "Johnny T" <JohnnyT@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

ik had het zelfde probleem' maar als je TV centerpro als administrator
(uitvoeren) opstart dan doet die het wel?

Groetjes Roel

Johnny T

Re: Vista + Pinnacle 110i

"Marky" wrote:

> Ja dat heb ik zeker, hij is goed geinstalleerd, alleen hij werkt niet...
>
> "Johnny T" <JohnnyT@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

De beta versie 4.92 wordt direkt op je pc geinstalleerd.
Je moet enkel je email adres invullen,de rest volgt vanzelf.

http://www.pinnaclesys.com/PublicSit...ents&Display=1

Daarna moet je na herstart pc de tv en radio zenders opnieuw instellen.
Johnny T

Re: Vista + Pinnacle 110i

"Marky" wrote:

> Ja dat heb ik zeker, hij is goed geinstalleerd, alleen hij werkt niet...
>
> "Johnny T" <JohnnyT@discussions.microsoft.com> schreef in bericht

sorry was vergeten.
De andere link is de beta versie(werkt ook goed),maar als je versie 4.91 wilt
downloaden.
http://www.pinnaclesys.com/publicsit...nsumer+Support

en klikken onder Supportnieuws op de link
''Vind hier de nieuwste TVCenter Pro updates voor uw TV-Tuner hardware.''
Klikken in nieuwe venster TVCenetr Pro updates op ''Klik hier''
Daar zie je naast 110i de versie 4.91 en ook voor vista media center.

Marky

Re: Vista + Pinnacle 110i
Hey tohnny hij werkt al onder windows media center, alleen nu 1 probleempje,
mijn afstands bediening werkt niet
jij een idee ?

"Johnny T" <JohnnyT@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
news4B26AFC-6FA6-41D4-B552-4F477ADFD717@microsoft.com...

"Marky" wrote:

> Hey tohnny hij werkt al onder windows media center, alleen nu 1 probleempje,
> mijn afstands bediening werkt niet
> jij een idee ?

Gewoon updaten via deze site:
http://cdn.pinnaclesys.com/SupportFi...UpdatePCTV.htm
en je Pinnacle Media Center wordt in zijn geheel vervangen voor een nieuwe.
gewoon doen.Daarna moet je nog even na opstarten van pc via instellingen de
radio en tv zenders opnieuw instellen en daarna de afstandsbediening
selecteren en testen en je Pinnacle media center is weer helemaal de oude.
Nou ja nieuw ;-)