Vista + Pinnacle 110i?

Marky

Vista + Pinnacle 110i?
Hey mensen,

ik heb laatst mijn Pinnacle 110i opnieuw aangesloten in mijn pc,
in XP deed hij het perfect! en in Vista heb ik hem ook geinstalleerd, hij
pakt hem,zegt dat hij werkt,
alleen op 1 of andere manier wil hij niet gevonden worden door de pinnacle
software en ook niet door een mediacenter software.

(warning) ComponentTest: no PMS accessable
Controleer of uw PCTV -hardware is aangesloten. Sluit het apparaat aan en
wacht tot Windows het nieuwe apparaat heeft herkend. Druk op de knop Opnieuw
proberen.

is de fout die word weer gegeven.
ik heb Windows Vista Home Basic met servicepack 1 geinstalleerd.

heeft iemand een idee hoe ik dit goed kan krijgen?

mvg,
Mark

Hans Schuts

Re: Vista + Pinnacle 110i?
Op Tue, 19 Aug 2008 23:09:46 +0200, "Marky"
<marky@dragonlightchat.com> schreef:

> [...]
>ik heb Windows Vista Home Basic met servicepack 1 geinstalleerd.
>
>heeft iemand een idee hoe ik dit goed kan krijgen?

Heb je al eens op de site van Pinnacle gekeken?

http://pinnacle.custhelp.com/cgi-bin...?p_faqid=14581

Het ding is in ieder geval niet ontworpen voor Vista, dus mogelijk heb
je een andere versie van de software/driver nodig.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Huib

Re: Vista + Pinnacle 110i?

"Marky" <marky@dragonlightchat.com> schreef in bericht
> [...]
> ik heb Windows Vista Home Basic met servicepack 1 geinstalleerd.
>
> heeft iemand een idee hoe ik dit goed kan krijgen?

Hallo,
Is het de Pinnacle USB TV tuner.

http://www.pinnaclesys.com/PublicSit...ers/Family.htm

Deze zou Vista compatible moeten zijn.
Ik ben van plan me die aan te schaffen en dus geinteresseerd om te weten of
die enige problemen heeft.
Groeten
Huib

Marky

Re: Vista + Pinnacle 110i?
Hey Huib,

nee dit is een Pinnacle PCTV 110i, dit is een PCI kaartje.
ik heb hem werkende, ik heb ChrisTV gedownload, die pakt de kaart perfect,
alleen als ik pinnacle software gebruik doet hij het dus niet, en als ik
MediaPanel gebruik doet hij het ook niet....

heeft iemand misschien een idee, welke mediacenter software ik kan
downloaden(legaal) die misschien wel zou willen werken met mijn afstands
bediening van Pinnacle?

ik hoop iets te horen.

mvg,
Mark