Backup problemen

HenrivdB

Backup problemen
Ik heb via de backup wizard elke maandag een backup ingesteld die naar mijn
externe F schijf backuped. Ik heb WIndows Vista HP en de schijf is 500GB
fat32.
Nu krijg ik sinds enige tijd de volgende melding:
Backup op doelstation F is mislukt(doelstation).
De backupschijf heeft een beschadigd bestandsysteem.Gebruik een
hulpprogramma voor schrijfcontrole om de schijf te herstellen of selecteer
een ander backup locatie (0X81000008).

Als ik naar een andere schijf backup gaat dit zonder problemen.
Dus heb ik eerst de automatische backup uitgezet. Toen via schijfcontrole de
schij gecontroleerd. Weer een automatische backup ingesteld.
Nu wil de backup wel naar de F schijf. gaat ook goed. Alleen is het een
nieuwe backup-set. De oude is 15GB groot. De nieuwe ongeveer 13GB.
Nu verwacht ik dat het weer fout zal gaan als deze backup-set weer 15 Gb
groot zal zijn. Dit duurt natuurlijk even, omdat alleen de gewijzigde en
nieuwe bestanden wekelijks worden gebackuped.

Zo'n incrementele backup duurt maar even. Een nieuwe set maken kost 1,5 uur.
Daar zit ik niet elke keer op te wachten.
Dus vroeg ik me af of er ergens een limit zit aan de grootte van zo'n
backup-set of dat dit gedrag op een andere manier is te verklaren.

Schijfcontrole geeft mij in elk geval het idee dat er niets met de schijf
aan de hand is.
Jawade

Re: Backup problemen
In article <12322FE6-C03E-4013-8E51-2EAC146A3BDE@microsoft.com>, HenrivdB@discussions.microsoft.com
says...
> [...]
> backup-set of dat dit gedrag op een andere manier is te verklaren.
>
> Schijfcontrole geeft mij in elk geval het idee dat er niets met de schijf

Neem Acronis True Image 11, die werkt veel sneller en misschien ook
wel beter.

--
Met vriendelijke groeten, Jawade. MBR-rebuilders in DiskEdit!
http://jawade.nl/ Met een mirror op http://jawade.fortunecity.com/

Bertje

Re: Backup problemen
> Ik heb via de backup wizard elke maandag een backup ingesteld die naar mijn
> externe F schijf backuped. Ik heb WIndows Vista HP en de schijf is 500GB
> fat32.

Fat32... zover als ik weet heeft Fat32 een beperking
in de grootte van de Bestanden...
Ik weet niet precies hoeveel maar ik denk zo 3GB. Max.

--
Gr.
Bertje

Jawade

Re: Backup problemen
In article <48a88bad$1_5@news4us.nl>, bert.m8@HaalDitWeg says...

> Fat32... zover als ik weet heeft Fat32 een beperking
> in de grootte van de Bestanden...
> Ik weet niet precies hoeveel maar ik denk zo 3GB. Max.

4. Maar een beetje backupprogramma hakt ze in mootjes.