Nieuwe laptop waarin Windows installatie is onderbroken

Euphoria76

Nieuwe laptop waarin Windows installatie is onderbroken
Kan iemand mij helpen om mijn windows juist te installeren???
Het installatie proces om windows te installeren voor de eerste keer (nieuwe
laptop) is onderbroken. Nu krijg ik dus steeds een melding, waardoor de
computers steeds opstart. Heb ook geen installatieschijf gekregen.

Graag een reactie??
Alvast dank

Euphoria

Re: Nieuwe laptop waarin Windows installatie is onderbroken
Op zondag 17-8-2008 tiepte Euphoria76 de volgende wijze woorden :
> Kan iemand mij helpen om mijn windows juist te installeren???

De winkel waar je de laptop gekocht hebt.

Nicolas

Re: Nieuwe laptop waarin Windows installatie is onderbroken

"Euphoria76" <Euphoria76@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> laptop) is onderbroken. Nu krijg ik dus steeds een melding, waardoor de
> computers steeds opstart. Heb ook geen installatieschijf gekregen.

Welk merk van notebook is dat precies? Bel de fabrikant van de notebook op
(grote merken hebben steeds een helpdesk!) en ze zullen u met plezier een
recovery DVD opsturen om de software te installeren zoals het hoort. Dan heb
je me**** ook een schijf met je operating system erbij!

Grtz, N.

> [...]

> laptop) is onderbroken. Nu krijg ik dus steeds een melding, waardoor de
> computers steeds opstart. Heb ook geen installatieschijf gekregen.

Een installatieschijf krijgt bijna niemand meer tegenwoordig, die moet je
zelf maken.
Maar als het goed is, dan staan de gegevens gewoon nog op je laptop.
Tijdens het opstarten, krijg je gegevens welke knoppen je moet indrukken om
bij de herstel gegevens te komen, bij een acer desktop is dat b.v. alt f2
Dus kijk even tijdens het opstarten wat je moet indrukken, om bij de restore
gegevens te komen.

--
Mvrg!

> [...]
> recovery DVD opsturen om de software te installeren zoals het hoort. Dan

Ja ja ))
Bij acer moet je [ #$%^&* ]60 euro betalen voor zo een setje recovery
DVD's, buiten de verzendkosten ((

En bij Acer duurde het ook nog eens dagen voor ik iemand aan de lijn kreeg,
en daarna hoorde ik nooit meer iets.

--
Mvrg!

jane

Re: Nieuwe laptop waarin Windows installatie is onderbroken

<David> schreef in bericht news:48a86ebd$0$18662$bf4948fe@news.tele2.nl...

> [...]
> f2
> Dus kijk even tijdens het opstarten wat je moet indrukken, om bij de

Als je een Sony Vaio laptop hebt, kun je altijd nog een z.g. recovery cd
maken, maar als je hem gebruikt heb je wel je OS terug, maar geen bestanden
meer.
Misschien een tip: tijdig een backup maken op een externe hd als die
voorhanden is, bespaart een hoop ellende.

Jane