Audio branden met Vista

edward

Audio branden met Vista
Ik probeer een audio CD te maken door een WAV file te branden op een lege
DVD+RW (de file is 900MB). Dus geen gegevens CD maar een audio CD,
afspeelbaar op een gewone CD/DVD-speler.
Zowel WMPlayer als Roxio Creator geven steeds aan: 'plaats een lege schijf'.
Ligt het aan de schijf (merk imation) of zie ik iets over het hoofd?
Ed

Nico

Re: Audio branden met Vista
> [...]
> Zowel WMPlayer als Roxio Creator geven steeds aan: 'plaats een lege schijf'.
> Ligt het aan de schijf (merk imation) of zie ik iets over het hoofd?

Een audio CD maken op een DVD+RW zal niet gaan denk ik.
Wel als je een CD+RW neemt, maar dan is de file veel te groot.

--
Nico

edward

Re: Audio branden met Vista

"Nico" <master.man-nospam@hccnet.nl> schreef in bericht

> Een audio CD maken op een DVD+RW zal niet gaan denk ik.
> Wel als je een CD+RW neemt, maar dan is de file veel te groot.
>
> --
> Nico

Roxio zegt DVD+RW te ondersteunen voor audio CD

> [...]

>>> hoofd?
>>> Ed

> Roxio zegt DVD+RW te ondersteunen voor audio CD

Tja dat zou kunnen, ik kan daar geen antwoord op geven, daar ik het op
dit moment niet meer in gebruik heb.
Maar dan neem ik wel aan dat je het ergens in Roxio aan moet geven dat
je een audio CD wil maken op een DVD+RW.

Mischien dat iemand anders je daar mee verder kan helpen.

Suc6 Ed

> [...]
> een audio CD wil maken op een DVD+RW.
>
> Mischien dat iemand anders je daar mee verder kan helpen.

Oplossing gevonden: met DVD maker een diashow (van 1 bijpassende dia) en dan
de muziek toevoegen > tijdsduur diavoorstelling aanpassen aan de muziek.
Voila.
Kwaliteit muziek uitnemend! Dit is dus blijkaar een goede oplossing voor
files die te groot zijn voor een CD.

> [...]

> Voila.
> Kwaliteit muziek uitnemend! Dit is dus blijkaar een goede oplossing voor

Ok Ed vandaag toch nog wat bij geleerd, als het maar werkt zo als je
wil toch.

--
Nico