toch nog even dat "witte scherm"

jane

toch nog even dat "witte scherm"
Hoi,

op 12/8 20.20 uur vraag ik voor een kennis haar probleem "ineens dat witte
scherm".

Met systeemherstel een tijdje terug te gaan, leek het opgelost te zijn, maar
het is er weer....

Het vreemde is, dat het gebeurt tijdens internet, doch dat de pc eigenlijk
gewoon benaderbaar blijft, alleen er is niets zichtbaar. Pas als er weer
ctr/alt/del wordt gedrukt en de taakbalk evt. verschijnt, wil het beeld nog
weleens terugkomen, maar niet voor lang.

Kan dit aan de grafische kaart liggen? of moet het beeld dan permanent weg
zijn?

Graag nog enige info, indien voorhanden en alvast weer bedankt,

Jane

Re: toch nog even dat "witte scherm"
jane schreef op 17-8-2008 15:19:
> [...]
> ctr/alt/del wordt gedrukt en de taakbalk evt. verschijnt, wil het beeld nog
> weleens terugkomen, maar niet voor lang.

Toch malware ???
Scan eens met deze 2 programma's:

- SuperAntiSpyware Free
http://www.superantispyware.com/download.html
(de onderste keuze)

- Malwarebytes AntiMalware
http://www.malwarebytes.org/mbam.php
(gebruik "Download")

QPC

Re: toch nog even dat "witte scherm"

"jane" <janesterk11@msn.com> schreef in bericht
news:210ad$48a82551$54689641$921@cache80.multikabe l.net...
> [...]
> zijn?
>
> Graag nog enige info, indien voorhanden en alvast weer bedankt,

gebruik je soms Incrediemail en/of Magentics van Incredimail? Zo ja,
de-installeer deze eens......

"QPC" <qpc@xs4all.nl> schreef in bericht

> "jane" <janesterk11@msn.com> schreef in bericht
> news:210ad$48a82551$54689641$921@cache80.multikabe l.net...

> gebruik je soms Incrediemail en/of Magentics van Incredimail? Zo ja,
> de-installeer deze eens......

Bedankt weer voor de info. Ik heb het doorgestuurd en laat wel weer weten
hoe of wat.