prullenbak weggegooit :-(

jeroen

prullenbak weggegooit :-(
hallo

ik heb per ongeluk mijn prullenbak weggegooit ,
maar krijg het niet voor mekaar om hem terug te halen.

hoe krijg ik weer een prullenbak op mijn bureaublad

bvd

groetjes jeroen
Bertje

Re: prullenbak weggegooit :-(
> [...]
> maar krijg het niet voor mekaar om hem terug te halen.
>
> hoe krijg ik weer een prullenbak op mijn bureaublad

ga naar configuratie scherm> persoonlijke instellingen > buroblad
pictogrammen wijzigen> en zet een vinkje bij prullebak

--
Gr.
Bertje

~~GC~~

Re: prullenbak weggegooit :-(

"jeroen" <jeroenba@casema.nl> schreef in bericht
> [...]
> maar krijg het niet voor mekaar om hem terug te halen.
>
> hoe krijg ik weer een prullenbak op mijn bureaublad

rechter muisklik op bureaublad
aan persoonlijke voorkeur aanpassen en dan links boven
bureaublad pictogrammen wijzigen en daar terug prullenbak terug aanvinken.

succes
groeten gc

~PC-freak©~

Re: prullenbak weggegooit :-(
Op Sun, 17 Aug 2008 14:42:09 +0200, schreef "~~GC~~"
<gcgc@invalid.telenet.be> het volgende.

> [...]
>aan persoonlijke voorkeur aanpassen en dan links boven
>bureaublad pictogrammen wijzigen en daar terug prullenbak terug aanvinken.

En DL hier http://www.vistabits.nl/verdwenen_prullenbak.htm gelijk
"Vista_recyclebin_hidedelete.reg".
Dan kun je nooit meer abusievelijk die prullenbak weggooien.

groetjes Henk
Mark Veldhuis

Re: prullenbak weggegooit :-(

> ga naar configuratie scherm> persoonlijke instellingen > buroblad
> pictogrammen wijzigen> en zet een vinkje bij prullebak

En daarna voorkomen dat het nog een keer gebeurt. ;-) :
http://vistabits.nl/verdwenen_prullenbak.htm

Mark Veldhuis.

jeroen

Re: prullenbak weggegooit :-(
bedankt he`
hij is weer terug

groetjes jeroen
> [...]
> maar krijg het niet voor mekaar om hem terug te halen.
>
> hoe krijg ik weer een prullenbak op mijn bureaublad

~PC-freak©~

Re: prullenbak weggegooit :-(
Op Sun, 17 Aug 2008 14:54:19 +0200, schreef Mark Veldhuis
<me@privacy.invalid> het volgende.

>En daarna voorkomen dat het nog een keer gebeurt. ;-) :
>http://vistabits.nl/verdwenen_prullenbak.htm

Idd, ik was je net voor ;-)

groetjes Henk
beertje1945

Re: prullenbak weggegooit :-(
weggegooit ?? Het is weggegooid, dus met een d!!
Haal je schoolgeld terug

> [...]
> maar krijg het niet voor mekaar om hem terug te halen.
>
> hoe krijg ik weer een prullenbak op mijn bureaublad

~PC-freak©~

Re: prullenbak weggegooit :-(
Op Mon, 18 Aug 2008 11:56:21 +0200, schreef "beertje1945"
<studiebeertje@gmail.com> het volgende.

>weggegooit ?? Het is weggegooid, dus met een d!!
>Haal je schoolgeld terug

Weer 1tje in de prullenbak.

groetjes Henk
pretlettertje

Re: prullenbak weggegooit :-(
moet je in je configuratiescherm, persoonlijke instellingen kiezen en dan de
optie bureaupictogrammen wijzigen kiezen, dan kan je je prullebak weer
aanvinken, en voilá , je prullebakkie ister weer. your Welcome