office naar works

nico

office naar works
hallo,weet er soms iemand hoe ik een microsoft office word document kan
openen met vista works tekstverwerker?

zoef

Re: office naar works
"nico" <nico.maiheu@telenet.be> schreef in bericht
> hallo,weet er soms iemand hoe ik een microsoft office word document kan
> openen met vista works tekstverwerker?

In Works 9: bestand openen dan in bestandstypen (drop down menu)
worddocument kiezen ...

zoef

nico

Re: office naar works
hallo,
het lukt mij om het document te openen,
maar het lijkt precies alsof ze de letters helemaal door elkaar gesmeten
hebben?
grtz

"zoef" <zoef@nowhere.invalid> schreef in bericht
> "nico" <nico.maiheu@telenet.be> schreef in bericht
>>

> In Works 9: bestand openen dan in bestandstypen (drop down menu)
> worddocument kiezen ...
>
> zoef

Re: office naar works
nico schreef op 17-8-2008 19:20:
> [...]
> het lukt mij om het document te openen,
> maar het lijkt precies alsof ze de letters helemaal door elkaar gesmeten

Wat is de extensie van die word documenten? Is dat soms .docx ? Zo ja,
dan komen die van Word 2007 en moet je ze eerst converteren naar een
leesbaar formaat.
Dan kan 'online' bij
http://blog.zamzar.com/2007/04/10/co...f-odt-and-txt/
of met een freeware programma'tje als
http://www.freewaregenius.com/2008/0...with-docx2rtf/

> hallo,
> het lukt mij om het document te openen,
> maar het lijkt precies alsof ze de letters helemaal door elkaar gesmeten
> hebben?

'k Heb hier een paar doc's geprobeerd maar dat zijn er allemaal die of met
Word 97 of met Word 2000 gemaakt zijn en dat werkt behoorlijk.

Je moet wel het juiste doc-formaat kiezen.

zoef

> grtz
>

> "zoef" <zoef@nowhere.invalid> schreef in bericht

zoef

Re: office naar works
news:1b0c6$48a86f20$5353d4bc$4965@cache100.multika bel.net...

> [...]
> komen die van Word 2007 en moet je ze eerst converteren naar een leesbaar

Dat "lijkt" ( hoewel ik er mijn hand niet voor in 't vuur zou willen steken)
niet nodig bij MS Works 9. Men kan daar wel degelijk docx kiezen. De sumiere
uitleg van de MS Works-site spreekt ook over word 97 tot word 2007.

'Kan het niet proberen, 'k heb geen docx document.

zoef

Re: office naar works
zoef schreef op 17-8-2008 21:22:
> [...]

> tot word 2007.
>
> 'Kan het niet proberen, 'k heb geen docx document.

En ik heb zelfs Works 9 niet. We horen nog wel van Nico ;-)

nico

Re: office naar works

ja hallo,

't is mij nu toch gelukt met een programma van:
http://www.pepermunt.net/software/ho...cm-openen.html
en het noemt microsoft's word viewer,
mvg
Nico.

> [...]

> Word 97 of met Word 2000 gemaakt zijn en dat werkt behoorlijk.
>
> Je moet wel het juiste doc-formaat kiezen.

zoef

Re: office naar works
nico wrote:
> ja hallo,
>
> 't is mij nu toch gelukt met een programma van:
> http://www.pepermunt.net/software/ho...cm-openen.html
> en het noemt microsoft's word viewer,

Ik ben blij voor je :-) Nadat ik enkele doc's had geopend met MS Works 9 (
om jouw post te kunnen beantwoorden) gebeurde er het volgende bij het
afsluiten van mijn systeem:

- Een of andere "exception in memory location xxx" flitste even over mijn
scherm.

Terug opgestart en naar "betrouwbaarheidscontrole" gekeken: betrouwheid was
gezakt van 10 naar 8,x: "wordconv.exe" werkt niet meer ...
PowerpointViewer 2007 start ook niet meer op, kan verschillende doc's niet
meer openen met MS Works, bij diegenen die toch openen en een Equation
Editor object bevatten start de Vergelijkings Editor op in het Engels en
wanneer ik dan op die vergelijking klik, verdwijnt ze (voorgoed)...
Uninstall en re´nstall van Powerpoint Viewer 2007, PowerpointViewer
2007-SP1, FileFormatConverters en Compatibiliteitspack-SP1 verandert
helemaal niks.

'k Had juist gisteren morgen nog een image van begin juli teruggezet en alle
Microsoft updates gedaan omdat er geen subtitles meer verschenen wanneer ik
een dvd afspeelde met Nero Showtime ( de oorzaak daarvan was waarschijnlijk
een update van HP's Quickplay en QuickTouch)

'k Zet nu een image van eergisteren terug en ga eens kijken hoe de
MsWorks-toestand toen precies was ...

zoef

> mvg
> Nico.