Outlook express kan ik niet vinden.

Jaap

Outlook express kan ik niet vinden.
Ik heb net een nieuwe pc met een geinstalleerde vista home.
Hierop staat outlook maar ondersteund geen nieuwgroepen.
Ik wil dus graag outlook express maar vali niet te downloaden
en/of te installeren. Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen
om express op de pc te zetten?

Gr. J.
~PC-freakİ~

Re: Outlook express kan ik niet vinden.
Op Sun, 17 Aug 2008 09:26:02 +0200, schreef "Jaap" <jaapggg@worst.nl>
het volgende.

> [...]
>Ik wil dus graag outlook express maar vali niet te downloaden
>en/of te installeren. Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen

Gaat niet, in Vista zit Windows-Mail, de vervanger van OE.

groetjes Henk
Bertje

> [...]
> Ik wil dus graag outlook express maar vali niet te downloaden
> en/of te installeren. Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen

Op Vista geeft het geen OE.. Je kunt Windows Mail gebruiken.

--
Gr.
Bertje

Jaap

Re: Outlook express kan ik niet vinden.

> Gaat niet, in Vista zit Windows-Mail, de vervanger van OE.
>
> groetjes Henk
> --

Ah! bedankt voor de snelle reactie,
Ik zocht me al suf. Alleen nu had ik alle berichten in de oude pc
gearchiveerd naar een andere partitie zodat ik tijdens problemen
op de c schijf nooit alle berichten kwijt zou raken.
Maar nu heb ik deze bestanden gecopieerd naar de nieuwe pc en
wil windows mail naar deze plek wijzen zodat alle berichten weer in
mail staan. De contactpersonen heb ik inmiddels maar het lukt me niet om
alle berichten weer in windows mail te krijgen. Dit moet toch ook
kunnen? Wat doe ik niet goed?

Gr. J.
~PC-freakİ~

Re: Outlook express kan ik niet vinden.
Op Sun, 17 Aug 2008 10:04:11 +0200, schreef "Jaap" <jaapggg@worst.nl>
het volgende.

> [...]
>mail staan. De contactpersonen heb ik inmiddels maar het lukt me niet om
>alle berichten weer in windows mail te krijgen. Dit moet toch ook

Ik kan je helaas niet helpen omdat ik niet met Vista werk.

groetjes Henk

Re: Outlook express kan ik niet vinden.
Op zondag 17-8-2008 tiepte Jaap de volgende wijze woorden :

> [...]
> contactpersonen heb ik inmiddels maar het lukt me niet om
> alle berichten weer in windows mail te krijgen. Dit moet toch ook

http://vistabits.nl/outlook_express_windows_mail.htm

Jaap

Re: Outlook express kan ik niet vinden.

news:mn.8a6c7d8864cdc08d.72151@wilgeenmail.invalid ...
> Op zondag 17-8-2008 tiepte Jaap de volgende wijze woorden :

> http://vistabits.nl/outlook_express_windows_mail.htm

> Problemen met Windows Vista?
> www.vistabits.nl

Helemaal gelukt. Top! Senks!