AVG: bin file is missing?

Huib

AVG: bin file is missing?
Hallo,

Bij het uitvoeren van de update van de AVG virusscanner krijg ik een melding
"bin-file" is missing

Herinstalleren helpt niet ....

Iemand een idee?

Groeten
Huib

Re: AVG: bin file is missing?
Huib schreef op 17-8-2008 8:38:
> Hallo,
>
> Bij het uitvoeren van de update van de AVG virusscanner krijg ik een
> melding "bin-file" is missing
>
> Herinstalleren helpt niet ....
>
> Iemand een idee?

Ja hoor, even google vragen:
http://www.google.nl/search?source=i...e+zoeken&meta=

en ziedaar: de 'hele wereld' klaagt erover. Maar het ligt aan AVG en dat
is bekend bij de makers:

<quote>
Confirmation that the problem is with AVG, as suspected by the fact that
everyone was affected at the same time, and not the individual users:
This is copied from the AVG Free Forum.

"Currently the update for AVG Free v8 is corrupted... you will have to
wait for AVG Technologies to address the issue with the update.

Reporting the issue again by other users here will not do any good util
it is resolved.

The updates that your AVG currently have will still provide the
protection it is setup to detect. In otherwords, just getting this
update will not make your AVG Free ineffective and as soon as AVG Tech
resolves the issue you will be able to update to the current virus
definitions at that time.

So in short... please do not post to report the issue, its already
known. Also please be patient until AVG Technologies can address the issue."
</quote>
http://www.neoseeker.com/forums/62/t...-file-missing/

Huib

Re: AVG: bin file is missing?

news:3736a$48a7cc8d$5353d4bc$32120@cache110.multik abel.net...

> Ja hoor, even google vragen:
> http://www.google.nl/search?source=i...e+zoeken&meta=
>
> en ziedaar: de 'hele wereld' klaagt erover. Maar het ligt aan AVG en dat
> is bekend bij de makers:

Bedankt Karel,
Ondertussen al een herinstallatie gedaan, zojuist een systeem herstel enfin
.....maar geduldig wachten
Nogmaals dank,
Huib

~PC-freak©~

Re: AVG: bin file is missing?
Op Sun, 17 Aug 2008 09:10:33 +0200, schreef "Huib"
<anonymous@discussions.microsoft.com> het volgende.

>Bedankt Karel,
>Ondertussen al een herinstallatie gedaan, zojuist een systeem herstel enfin
> [...]

Ik draai AVG-8 op XP en heb geen last, kennelijk alleen bij Vista.

groetjes Henk
Huib

Re: AVG: bin file is missing?

"~PC-freak©~" <pcfreak@werktniet.invalid> schreef in bericht
> Op Sun, 17 Aug 2008 09:10:33 +0200, schreef "Huib"
> <anonymous@discussions.microsoft.com> het volgende.

> Ik draai AVG-8 op XP en heb geen last, kennelijk alleen bij Vista.
>
> groetjes Henk

Hallo,
Bedankt voor de info, toch eigenaardig daar men zou denken enkel voor AVG 8.
Op mijn ME draait 7.5 (8 kan niet) , en daar is alles ok.
Nog XP gebruikers die geen last hebben?
Groeten
Huib

Bird

Re: AVG: bin file is missing?
On Sun, 17 Aug 2008 09:13:24 +0200, ~PC-freak©~
<pcfreak@werktniet.invalid> wrote:

>Ik draai AVG-8 op XP en heb geen last, kennelijk alleen bij Vista.
>
>groetjes Henk

Hier heb ik zowel op de Vista als XP machine deze zelfde foutmelding,
sinds vanmorgen.

AVG 8 (free)

Gr,
Arne Vogel.
~PC-freak©~

Re: AVG: bin file is missing?
Op Sun, 17 Aug 2008 10:03:16 +0200, schreef Bird <newsbird@xs4all.nl>
het volgende.

>Hier heb ik zowel op de Vista als XP machine deze zelfde foutmelding,
>sinds vanmorgen.
>
>AVG 8 (free)
>
>Gr,
>Arne Vogel.

Ik heb de regged versie 8.0.164, misschien is er toch een verschil
tussen die 2.

groetjes Henk
Bertje

Re: AVG: bin file is missing?
> Hallo,
>
> Bij het uitvoeren van de update van de AVG virusscanner krijg ik een melding
> "bin-file" is missing
>
> Herinstalleren helpt niet ....
>
> Iemand een idee?
>
> Groeten
> Huib

Omdat er bij AVG iets niet goed helemaal is gegaan hebben veel mensen
het probleem "missing .bin file"

Ik heb de oplossing die ik vond uitgevoerd, nu werkt AVG weer goed.
Omdat de oplossing alleen in het Engels is te vinden heb ik het even
vertaald naar het Nederlands.

1) Ga naar de AVG website: http://www.grisoft.com/ww.download-update
2) Maak een nieuwe map en download de volgende files naar die map
AVI: 270.6.4
IAVI: / 1616

3) Open het AVG control panel (User interface) en klik op ″Tools″,
selecteer ″Update from directory″, navigeer naar de map waar je de
bestanden heb ingezet.

AVG verwerkt zelf de bestanden, je bent daarna weer beveiligd.

--
Gr.
Bertje

Huib

Re: AVG: bin file is missing?

"Bertje" <bert.m8@HaalDitWeg@gmail.com> schreef in bericht

> [...]
> bestanden heb ingezet.
>
> AVG verwerkt zelf de bestanden, je bent daarna weer beveiligd.

Hallo,
Werkt inderdaad , nuttige info voor iedereen.
Toch eigenaardig die bin-files staan daar zonder enige toelichting van enig
probleem.

Bedankt
Huib

Bertolli

> [...]

bestanden heb ingezet.

AVG verwerkt zelf de bestanden, je bent daarna weer beveiligd.

Heb het zelfde probleem.
Heb je oplossing geprobeert, maar file IAVI /1616 is blijkbaar "missing" krijg er een error 404 melding bij.