openen bij het opstarten van PC

konijntje

openen bij het opstarten van PC
Hallo,
bij het opstarten van mijn PC en nadat ik aangemeld ben bij Windows life
Messenger moet ik wachten tot de melding komt dat mijn HP Printer 300Series
klaar is.dit kan soms tot 5 minuten duren en ondertussen kan ik niets anders
doen.dit gebeurt nu al geruime tijd,heel in het begin had ik dit niet.
Kan ik nergens die melding ivm Printer afvinken aub?
Mvg,
hubert
~~GC~~

Re: openen bij het opstarten van PC

"konijntje" <konijntje@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> doen.dit gebeurt nu al geruime tijd,heel in het begin had ik dit niet.
> Kan ik nergens die melding ivm Printer afvinken aub?

Via Start Uitvoeren type hier MSCONFIG en de tab OPSTARTEN
vink hier uit wat met HP aangeduid wordt, pc opnieuw opstarten en kijken wat
er nu gebeurt.

Kijk ook eerst eens bij START, ALLE PROGRAMMAS, in de map OPSTARTEN of
hier soms
iets van HP instaat, zo ja, deleten

Succes

GC

konijntje

"~~GC~~" wrote:

> [...]

> er nu gebeurt.
>
> Kijk ook eerst eens bij START, ALLE PROGRAMMAS, in de map OPSTARTEN of

bedankt voor jouw hulp,na het uitvoeren van de 2 aangegeven stappen is het
probleem blijkbaar opgelost.
Fijne avond
konijntje
Cnut

> [...]
> 300Series
> klaar is.dit kan soms tot 5 minuten duren en ondertussen kan ik niets

Als ik jou was zou ik wat doen aan die printer, de 310 en 320 draaien
helemaal niet onder Vista, de 340 wel.
Het is niet normaal dat e.e.a. 5 minuten duurt, al is het altijd goed om HP
zooi die automatisch opstart uit te schakelen, b.v. via MSconfig.