Locatie van Favorieten in Internet Explorer

Michel Vanderbeke

Locatie van Favorieten in Internet Explorer
Hallo,

Nadat ik mijn Favorieten naar Station D verplaatst heb, kan ik ze niet meer
terugvinden in Intenet Explorer.
Weet iemand waar je in Internet Explorer de locatie van de Favorieten kan
aanpassen?

Bedankt en groetjes,

Michel

Mark Veldhuis

Re: Locatie van Favorieten in Internet Explorer
> [...]
> terugvinden in Intenet Explorer.
> Weet iemand waar je in Internet Explorer de locatie van de Favorieten kan

Op welke manier heb je je favorieten verplaatst naar D: ?
Kijk hier eens naar:
http://vistabits.nl/gebruikersmap_verplaatsen.htm

Mark Veldhuis.

Michel Vanderbeke

Re: Locatie van Favorieten in Internet Explorer
Hallo Mark,

"Mark Veldhuis" <me@privacy.invalid> schreef in bericht

> Op welke manier heb je je favorieten verplaatst naar D: ?
> Kijk hier eens naar:
> http://vistabits.nl/gebruikersmap_verplaatsen.htm

Dit is exact de manier waarop ik het gedaan heb. Nadien waren de favorieten
beschikbaar in Internet Explorer. Na een opstarten van de PC plots niet
meer, hoewel ze nog steeds op Station D staan waarnaartoe ik ze verplaatst
had.

Bedankt voor je reactie en groetjes,

Michel

Michel Vanderbeke schreef op 16-8-2008 11:44:
> [...]
> meer terugvinden in Intenet Explorer.
> Weet iemand waar je in Internet Explorer de locatie van de Favorieten

Weliswaar voor XP, maar in Vista zal het wel niet anders zijn:
http://windowsxp.mvps.org/IEFAQ.htm#favorites
maar je zult %USERPROFILE% moeten vervangen door jouw eigen pad naar die
map op d:

Michel Vanderbeke

Re: Locatie van Favorieten in Internet Explorer
Dag Karel,

news:f3e9a$48a6bf13$5353d4bc$32343@cache120.multik abel.net...

> Weliswaar voor XP, maar in Vista zal het wel niet anders zijn:
> http://windowsxp.mvps.org/IEFAQ.htm#favorites
> maar je zult %USERPROFILE% moeten vervangen door jouw eigen pad naar die
> map op d:

Bedankt voor je reactie.
Ik heb die ingang in het register bekeken en die staat correct ingesteld.
Als map werd echter "Favorites" gebruikt. Die heb ik gewijzigd door
"Favorieten", maar ook dat hielp niet.
Dan maar terug op de oorspronkelijke waarde gezet.
Wanneer ik in het startmenu op Favorieten klik, dan worden de favorieten wel
degelijk getoond.
Heb je nog een ander idee?

Bedankt en groetjes,

Michel

Michel Vanderbeke schreef op 16-8-2008 15:10:
> [...]

> Dan maar terug op de oorspronkelijke waarde gezet.
> Wanneer ik in het startmenu op Favorieten klik, dan worden de favorieten

Dit dan misschien?:
http://www.vistabits.nl/IE_favorieten.htm