Microsoft Mail

Thomas

Microsoft Mail
Beste allemaal,

ik ben bezig met het installeren van een aantal e-mail accounts in microsoft
mail. Opde site van microsoft staat dat ze het programma hebben vereenvoudigd
zodat alle accounts met 1 druk op de knop binnen te halen en te verzenden
zijn. Dat werkt, maar is nu juist NIET mijn bedoeling.
Heeft iemand enig idee of en dan hoe je de verschillende e-mailaccounts
(POP3) los van elkaar kunnen managen en organiseren i.p.v. slechts 1 algemene
inbox, outbox enz.

Alvast bedankt, Thomas
Hans Schuts

Re: Microsoft Mail
Op Fri, 15 Aug 2008 08:44:01 -0700, Thomas
<Thomas@discussions.microsoft.com> schreef:

> [...]
>(POP3) los van elkaar kunnen managen en organiseren i.p.v. slechts 1 algemene

Neem eens een kijkje in de Help en als je er dan nog niet uit komt,
stel dan een gerichte vraag.

Hans Schuts
nieuwsAThschutsPUNTnl
www.hschuts.nl
Simon

Re: Microsoft Mail
Thomas gebruik hier voor de Ms windowslivemail werkt bij mij prima vr gr
Simon

"Thomas" <Thomas@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> Heeft iemand enig idee of en dan hoe je de verschillende e-mailaccounts
> (POP3) los van elkaar kunnen managen en organiseren i.p.v. slechts 1

Re: Microsoft Mail
Thomas schreef op 15-8-2008 17:44:
> [...]
> (POP3) los van elkaar kunnen managen en organiseren i.p.v. slechts 1 algemene

Met 'berichtregels' [extra - berichtregels].
Als bericht gericht is aan 'Zus@zo.nl' verplaats bericht naar 'PostvakZus'

Jawade

Re: Microsoft Mail
In article <553CA907-E042-4CC2-8EF1-7825918F9510@microsoft.com>, Thomas@discussions.microsoft.com
says...
> [...]
> (POP3) los van elkaar kunnen managen en organiseren i.p.v. slechts 1 algemene

Ik denk dat je beter een ander emailprogramma kunt installeren,
TheBat! doet precies wat jij wilt.

--
Met vriendelijke groeten, Jawade. MBR-rebuilders in DiskEdit!
http://jawade.nl/ Met een mirror op http://jawade.fortunecity.com/

Re: Microsoft Mail

> [...]
> Heeft iemand enig idee of en dan hoe je de verschillende e-mailaccounts
> (POP3) los van elkaar kunnen managen en organiseren i.p.v. slechts 1

Ja dat kan allemaal wat jij wilt, b.v. allemaal aparte mappen maken, en
regels maken.
En je kan ze allemaal apart van elkaar op halen ook nog eens!
Het is een heel verhaal, kan je niet even in de helpfile's kijken??

--
Mvrg!

Re: Microsoft Mail

> Ik denk dat je beter een ander emailprogramma kunt installeren,
> TheBat! doet precies wat jij wilt.

Weet jij waarom ik een melding van Norton kreeg op je mirror site, dat er
een trojan is geblokeerd

--
Mvrg!

Re: Microsoft Mail
Jawade schreef op 15-8-2008 19:54:

> Met een mirror op http://jawade.fortunecity.com/

Avira Antivir meldt ook een trojan: TR/Renos.AAB

Jawade

Re: Microsoft Mail
In article <48a5e69c$0$19989$bf4948fe@news.tele2.nl>, <David> says...

> Weet jij waarom ik een melding van Norton kreeg op je mirror site, dat er
> een trojan is geblokeerd

Die Fortunecity laat allerlei rotzooi meeladen. Ik moet weer eens
uitkijken naar een andere mirror. Gewoon jawade.nl gebruiken.

In article <2cadf$48a5edad$5353d4bc$9550@cache110.multikabel. net>, karelV@degroeten.local says...

> Avira Antivir meldt ook een trojan: TR/Renos.AAB

Ik weet niet wat het was. Ik heb de boel er opnieuw opgezet en nu
gaat het weer goed. Beiden bedankt voor het melden.