Update KB955428 en Works8.msi

J.T. van Es

Update KB955428 en Works8.msi
L.s,
Update KB955428 lukt niet omdat Works8.msi niet op mijn machine zit.
De machine is een Aser Aspire M3100 met voorgeinstalleerde software. Er zijn
geen cd's meegeleverd.
Hoe kom ik nu aan Works8.msi?

Hg, Hans

Re: Update KB955428 en Works8.msi
J.T. van Es schreef op 15-8-2008 10:23:
> [...]
> Update KB955428 lukt niet omdat Works8.msi niet op mijn machine zit.
> De machine is een Aser Aspire M3100 met voorgeinstalleerde software. Er

Probeer de update handmatig te downloaden en te installeren. Dat schijnt
voor dit probleem te helpen:
http://www.microsoft.com/downloads/d...d-0d0389c81f11
[let op de juiste taal!]

~~GC~~

Re: Update KB955428 en Works8.msi

"J.T. van Es" <hansveDIT@WEGnikhef.nl> schreef in bericht
> [...]
> Update KB955428 lukt niet omdat Works8.msi niet op mijn machine zit.
> De machine is een Aser Aspire M3100 met voorgeinstalleerde software. Er

Works8.msi is het microsoft installatie betand om Ms Works 8 te installeren
,
dus als U het echt wil dient U Ms works 8 aan te schaffen of indien in Uw
bezit terug op de laptop te installeren,
het zat waarschijnlijk reeds voorgeinstalleerd op de laptop, kijk ook eens
rond op de meegeleverde cd roms of dvd's
Succes Verder

Groeten GC

Re: Update KB955428 en Works8.msi
Op vrijdag 15-8-2008 tiepte J.T. van Es de volgende wijze woorden :
> [...]
> Update KB955428 lukt niet omdat Works8.msi niet op mijn machine zit.
> De machine is een Aser Aspire M3100 met voorgeinstalleerde software.

Als je Works 8 niet op de PC het staan, heb je de update niet nodig. Je
kunt hem verbergen door er met rechts op te klikken en te kiezen voor
'Update verbergen'.

Heb je wel Works 8 op de PC staan (eventueel eens zoeken via de
zoekfunctie in het startmenu), dan kun je proberen om de update
handmatige te downloaden en installeren:
http://www.microsoft.com/downloads/d...d-0d0389c81f11

Detmer

Re: Update KB955428 en Works8.msi

news:mn.7a857d882bb9b7b4.72151@wilgeenmail.invalid ...
> [...]

> Heb je wel Works 8 op de PC staan (eventueel eens zoeken via de
> zoekfunctie in het startmenu), dan kun je proberen om de update handmatige

Kan na "Update verbergen" deze ook weer zichtbaar maken?

Detmer

J.T. van Es

> [...]

> Heb je wel Works 8 op de PC staan (eventueel eens zoeken via de
> zoekfunctie in het startmenu), dan kun je proberen om de update handmatige

Works staat op mijn machine. De download en installatie lijkt goed gegaan te
zijn.
De update wordt niet langer aangeboden maar in de updategeschiedenis is er
niets van te zien. Ook niet na de machine opnieuw gestart te hebbeen.
Hoe weet ik nu of het echt gelukt is?

Hans

Re: Update KB955428 en Works8.msi
Op vrijdag 15-8-2008 tiepte Detmer de volgende wijze woorden :

> Kan na "Update verbergen" deze ook weer zichtbaar maken?

Ja, dat kan via de optie 'Alle updates zichtbaar maken' in het lijstje
aan de linkerkant in Windows Update.

> [...]

> De update wordt niet langer aangeboden maar in de updategeschiedenis
> is er niets van te zien. Ook niet na de machine opnieuw gestart te

Klik eens een stukje verder naar 'Geïnstalleerde updates', staat hij
daar wel bij?

J.T. van Es

Re: Update KB955428 en Works8.msi

news:mn.7ade7d8818e49880.72151@wilgeenmail.invalid ...
> Op vrijdag 15-8-2008 tiepte J.T. van Es de volgende wijze woorden :

> Klik eens een stukje verder naar 'Geïnstalleerde updates', staat hij daar
> wel bij?

Ja, daar staat hij wel.

J.T. van Es schreef op 15-8-2008 11:44:

> De update wordt niet langer aangeboden maar in de updategeschiedenis is
> er niets van te zien. Ook niet na de machine opnieuw gestart te hebbeen.
> Hoe weet ik nu of het echt gelukt is?

Kijk eens bij ConfScherm - Software - vink 'updates weergeven' aan.
Staat hij daar wel bij?
[Een update die je 'handmatig' installeert zie je op de Windows Update
site niet staan bij de update geschiedenis]