YouCam belletje uizetten

beertje1945

YouCam belletje uizetten
Ik heb een ingebouwde webcam (HP-latop) met het programma Cyberlink YouCam.
In dit programma kun je emotions aanklikken (bijv. kusje, bloemetjesregen,
lachspiegel etc.). Elke keer als ik een emotion aanklik klinkt er een
belletje, dat kenneliijk WindowsDing.wav heet. Zet ik het systeemgeluid van
Windows uit (je weet wel, bij bijna alles wat je doet krijg je een
geluidje), dan krijg ik bij YouCam een soort kraakje als ik een emotion
aanklik. Ik wil geen belletje of zoiets bij gebruik van emotions van YouCam.
Wie weet hoe ik dat kan uitzetten.

Gandalf Gladstone

Re: YouCam belletje uizetten

"beertje1945" <studiebeertje@gmail.com> schreef in bericht
> [...]
> een emotion aanklik. Ik wil geen belletje of zoiets bij gebruik van
> emotions van YouCam. Wie weet hoe ik dat kan uitzetten.

Dat (klikachtig) achtergebleven geluid is de notificatie van het klikken op
een url of link tijdens
het gebruik van de computer.
Wil je dat ook niet meer horen dat dien je Geluiden en audioapparaten het
geluid "Kennis geving van het systeem" bij het
klikken op een link of url uit te zetten. Of anders het geluid van je
luidsprekers uit of op z'n laagst
zetten wanneer het niet noodzakelijk is.'

PS
Onderaan het tabblad Geluiden zie je een grijze tekst Geluiden staan.
Selecteer je een geluid dat geactiveerd is uit het venster, dan wordt de
optie geactiveerd en
door het klikken op het naar rechts wijzende pijl, naast de knop Bladeren,
het bijhorende geluid ter beluistering afspelen!