Geluidspoor in moviemaker (vista)

krizzYO

Geluidspoor in moviemaker (vista)
Ik wil het geluidspoor van het originele geluid dempen en het muziekgeluid op
het originele niveau laten lopen, dat kan door EXTRA, Audio-opties en dan
het schuifje naar links of rechts, ALLEEN deze optie wordt niet onthouden
door Moviemaker. Je hebt er gaan bal aan. je kan wel op je geluidsspoor
klikken en dan met rechtermuisknop de volume aanpassen van je muziek, maar ik
wil juist andersom, ik wil te harde achergrond geluiden zoals keiharde wind
in de film dempen of helemaal weghalen en er een muziekje overheen zetten.
Dit kon wel in Pinnacle Studio 8, 9 en 10, maar deze optie kan ik niet vinden
in Moviemaker. Voor de rest is het een leuk pakket. Wie kan mij SVP helpen
anders moet ik weer dat vervelende Pinnacle installeren EN DAT WIL IK NIET !!
HELP HELP Bij voorbaat dank !!
edward

Re: Geluidspoor in moviemaker (vista)

"krizzYO" <krizzYO@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> anders moet ik weer dat vervelende Pinnacle installeren EN DAT WIL IK NIET

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt maar ik doe het zo:
Click het + tekentje bij de tijdlijn, je ziet dan een extra geluidsspoor
waar je een andere mp3 kunt plaatsen. Rechts klik op dat geluidsspoor. Je
kunt nu kiezen: dempem, verwijderen, faden, volume etc. Bij mij is dat na
saven blijvend. Het originele geluidsspoor moet je (na rechts klik)
natuurlijk wel dempen of verwijderen.

"edward" <edward@email.com> schreef in bericht

> [...]

> kunt nu kiezen: dempem, verwijderen, faden, volume etc. Bij mij is dat na
> saven blijvend. Het originele geluidsspoor moet je (na rechts klik)

PS. je kunt natuurlijk tevens kopieren, knippen en plakken van het ene naar
het andere geluidspoor. Met een beetje experimenteren moet dat je probleem
olossen.