Witte balk?

Huib

Witte balk?
Hallo,

Kent iemand het volgende verschijnsel:
-na een opstart in "veilige mode" krijg ik een witte taakbalk en is eveneens
de achteergrond van de gadgetbalk wit.
-geen idee hoe dit recht te zetten is en hoe het gebeurd is.
-na systeemherstel uiteraard ok, doch ik heb dit ook nog vastgesteld vr de
SP1 update.

Groeten
Huib

Gandalf Gladstone

Re: Witte balk?

"Huib" <anonymous@discussions.microsoft.com> schreef in bericht
> [...]
> -geen idee hoe dit recht te zetten is en hoe het gebeurd is.
> -na systeemherstel uiteraard ok, doch ik heb dit ook nog vastgesteld vr

Je kunt het wel aanpassen via Vormgeving en thema's!
Maar dat is meestal gebruikelijk wanneer je in de Veilige modus opstart!
Dus is gn afwijkend iets wanneer de pc in de veilige modus verkeerd.

Huib

Re: Witte balk?

"Gandalf Gladstone" <Gandalf G.@imaginary.com> schreef in bericht

> [...]

> Maar dat is meestal gebruikelijk wanneer je in de Veilige modus opstart!
> Dus is gn afwijkend iets wanneer de pc in de veilige modus verkeerd.

-Dat zich dit kan voordoen in de veilig mode dat weet ik
-Doch na herstarten blijft het zich voordoen en dit zelfs na meerdere
restarts of ook na volledig afsluiten en heropstarten dan blijft dit ....pas
weg te krijgen na een systeemherstel.

> [...]

> restarts of ook na volledig afsluiten en heropstarten dan blijft dit
> ....pas weg te krijgen na een systeemherstel.

Nu heb je het goed begrijpelijkgemaakt!
Je kun het opnieuw instellen / herstellen
via Configuratiescherm -Vormgeving en thema's -Het thema van de computer
wijzigen ->
tabblad Vormgeving ->rechtsonder knop Geavanceerd -> De kleur van de actieve
en niet
actieve vensters even veranderen naar een andere kleur en weer terugzetten
of de
normale kleur -> Klik onderaan op OK.
Het venster sluit zich af en je komt weer in het voorgaande venster waar je
nu ziet dat de knop
"Toepassen" geactiveerd is->klik op Toepassen -Je krijgt een melding van:
Even geduld ->
na afloop klik op de knop Ok.

> [...]

> je nu ziet dat de knop
> "Toepassen" geactiveerd is->klik op Toepassen -Je krijgt een melding van:

Hallo,
Bedankt, was inderdaad verwarrend.
Je info is opgeslagen voor een volgende maal.
Groeten
Huib